گلستان /

ثبت فعالیت آبزی پروران گلستانی از لنز دوربین

نخستین جشنواره سراسری عكس شیلات و آبزیان ایران، بهمن امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گرگان برا ساس اعلام روابط عمومی شیلات استان این جشنواره در دو بخش عمومی و تخصصی برای آن كه انگیزه تولید آثار تصویری در عرصه حفاظت از منابع آبی و تنوع زیستی، صنعت صید و صیادی، فرهنگ آبزی مصرفی، زندگی ساحل نشینان و بازار شیلات گسترش یابد، برگزار می شود.

سازمان شیلات ایران از رسانه های تصویری، موسسات ارتباطی، جامعه عكاسی، دانشجویان و تمامی علاقه مندان برای شركت در این جشنواره و ارسال آثار دعوت به عمل آورده است.

این جشنواره با هدف آگاه سازی جامعه در مورد لزوم حفظ ذخایر آبی و محیط زیست دریایی، تسهیل در برقراری ارتباط متقابل میان صنایع، خدمات دریایی و شیلات با رسانه ها، تقویت انگیزه تولید داخلی در میان جامعه بومی صیادی و ساحل نشینان برگزار می شود.

هم چنین آشناسازی علاقه مندان با ذخایر و گونه های مختلف دریایی، رودخانه ای و پرورشی از لحاظ زیستی و تنوع ماهیان و معرفی و تبیین الگوهای صحیح مصرف آبزیان و سبد غذاهای دریایی از دیگر اهداف برگزاری جشنواره است.

مهلت ارسال آثار 10 دی سال جاری است و همه علاقه مندان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس تهران انتهای بلوار كشاورز خیابان دكتر قریب، خیابان شهید طوسی غربی پلاك 63 واحد 4 ارسال كنند./س

برچسب ها: ماهی ، آبزی ، گلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.