گردهمایی بیش از 20 هزار نفر از زنان عاشورایی در میدان امام حسین

مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران گفت: امروز ششمین گردهمایی زنان عاشورایی در میدان امام حسین با حضور بیش از 20 هزار نفر از بانوان عاشورایی برگزار شد.

نرگس معدنی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، افزود: این گردهمایی با حضور بانوان شهروند و هیئت مذهبی بانوان محلات شهر تهران و خواهران بسیج سپاه محمد رسول الله با رویکرد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می شود.
وی تصریح کرد: این گردهمایی با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان سپاه محمد رسول الله و اداره کل امور بانوان شهرداری تهران ششم آذرماه مصادف با یازدهم محرم در میدان امام حسین برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه ماه محرم ظرفیت های عظیمی برای فرهنگ سازی دارد افزود: وقایع عاشورا زمینه های الگویی بسیاری برای جامعه دارد که در این بین نقش زنان در خور توجه است،ایثار،صبر، استقامت و خطبه های دشمن شکن حضرت زینب (س) نه تنها در آگاهی مردم آن دوران بلکه در آگاهی داده به تمامی انسان ها در تمامی دوران از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به روند رو به گسترش هیئت های مذهبی بانوان در جامعه امروز برگزاری برنامه هایی چون گردهمایی زنان عاشورایی ضمن ایجاد زمینه هایی برای الگوسازی مناسب برای هیئت های مذهبی بانوان زمینه ارتقاء کارآیی، اثربخش و کیفیت تبلیغات دینی در بین بانوان و تبیین قیام امام حسین و نقش حضرت زینب(س) در انتقال پیام را فراهم خواهد ساخت./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار