آخوندزاده: جودو برای حضور در رقابت های جهانی و آسیایی دورخیز می کند

مربي تيم ملي جودو گفت: سال آینده مسابقات قهرمانی آسیا و جهان را پیش رو داریم و برنامه های خود را برای حضوری موفقیت آمیز در این دو رویداد مهم طراحی کرده ایم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، تیم ملی جودو عصرروز گذشته برای برپایی اردوی مشترک راهی تونس شد تا با تیم ملی این کشور یک دوره تمرینی 14 روزه را پشت سر بگذارد.

مسعود حاجی آخوندزاده مربی تیم ملی در مورد این اردو گفت: به دعوت تونس برای برپایی اردویی 14 روزه راهی این کشور شدیم و امیدوارم بتوانیم بهره لازم را از این اردو ببریم.

وی هدف از حضور در این اردوی مشترک را آمادگی برای رقابت های قهرمانی آسیا خواند و گفت: مسابقات قهرمانی آسیا اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد و هنوز محل برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست به همین دلیل مسوولان فدراسیون حضور در اردوی مشترک تونس را برای تیم ملی در نظر گرفته‌اند.

مربی تیم ملی ادامه داد: بعد از بازگشت از تونس تمرینات خود را در تهران دنبال کرده و در صورتی که شرایط مهیا شود حضور در تورنمنت بین‌المللی جام تفلیس گرجستان و مسابقات گراندپریکس آلمان که به ترتیب بهمن و اسفند‌ماه برگزار خواهد شد را نیز مد نظر داریم.

آخوندزاده در مورد نفرات اعزامی گفت: بهزاد وحدانی، احمد قاسمی، قاسم نوری زاده، بهزاد محرمی، الیاس علی اکبری، سعید مولایی، امیر قاسمی‌نژاد، علیرضا شیری نوکنده‌ای، محمد جمالی، شایان نصیرپور، فرشاد پیری پور، ابراهیم قجر و جواد محجوب 13 جودوکار اعزامی کشورمان به این اردو هستند که دیروز( پنجم آذرماه) تهران را به مقصد دوحه ترک کرده و از آنجا راهی تونس می شوند.

وی در خصوص چگونگی انتخاب نفرات اعزامی گفت: جودوکاران اعزامی به این اردو ماه گذشته با نظر و تشخیص کمیته فنی و طی بررسی های مختلف انتخاب شدند و مقرر کردیم که اگر کسی از نفرات انتخاب شده در مسابقات قهرمانی کشور نتواند توقعات ما را برآورده کند به این اردو اعزام نخواهد شد که خوشبختانه تمام نفرات به خوبی در این رقابت ها درخشیدند و حتی قاسم‌نوری زاده با وجود مصدومیتی که از ناحیه کتف داشت مبارزات خوبی را از خود به نمایش گذاشت . ضمن اینکه جواد محجوب و امیر قاسمی‌نژاد به دلیل کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا در این انتخابی‌ها حضور نداشتند.

مربی تیم ملی جودو با بیان اینکه بعد از بازگشت از تونس نفرات برتر مسابقات کشوری به اردو دعوت خواهند شد افزود: مسابقات جودوی قهرمانی کشور حکم رقابت‌های انتخابی را داشت. در واقع فرصت بسیار خوبی بود برای جودوکاران جوان تا با شرکت در این رقابت‌ها شانس حضور در اردو‌های تیم ملی را کسب کنند./آق
برچسب ها: جودو ، آخوندزاده ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار