پرسپولیس برای ماندن در صدر جدول به میدان می‌رود

تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس که در حال حاضر در صدر جدول گروه خود قرار دارد، از صبح فردا میزبان مرحله دوم رقابت‌های دسته یک خواهد بود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، این بازی‌ها از ساعت 9:30 صبح فردا با دیدار پرسپولیس و هیأت اردبیل در سالن آسایشگاه خیریه کهریزک آغاز خواهد شد که این بازی از شبکه سوم سیما پخش مستقیم می‌شود.

بازی دوم در ساعت 14:30 بین تیم‌های هیات اردبیل و فیروز قزوین برگزار می شود که در جایگاه دوم جدول قرار دارد و در آخرین بازی هم از ساعت 19:30 پرسپولیس به مصاف تیم فیروز قزوین خواهد رفت.

تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس در روزهای اخیر جهت آماده سازی خود دو بازی را با تیم آسایشگاه خیریه کهریزک انجام داده است که در چهار سال اخیر سه بار قهرمان سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر شده و در حال حاضر نیز صدرنشین آن رقابت‌ها بود و مدعی اصلی قهرمانی به حساب می آید.

تیم پرسپولیس این دو بازی را با اختلاف نه چندان زیاد واگذار کرد که نشان از آمادگی اعضای تیم برای رقابت‌های فردا دارد.

گفتنی است، مرحله سوم بازی‌های این گروه اول دی ماه در اردبیل برگزار خواهد شد. تیم‌های اول و دوم هر دو گروه نیز به شکل دوره‌ای با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا در پایان دو تیم اول به رقابت‌های فصل آینده سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر راه پیدا کنند./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار