مشهد/

باید مردم را وارد صحنه ورزش کرد

سرپرست هیات بسکتبال خراسان رضوی گفت: در هر عرصه ای که مردم وارد می شوند کارها در مسیر درست خود قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، دکتر اکبر معرفتی گفت: حل معضلات ورزش استان نیاز به عزم همگانی در استان دارد که بیشترین بار آن بر عهده مردم است و تغییر مدیران و نداشتن ثبات مدیریت جز ضربه زدن به پیکره ورزش خراسان رضوی هیچ حاصلی ندارد.

وی افزود: پتانسیل و زیرساخت های ورزش استان بسیار مساعد و فراهم است و اگر استاندار جدید دغدغه ای نسبت به نسل جوان، افزایش سلامتی در سطح جامعه، کاهش بزه در اجتماع و آینده استان خراسان رضوی دارد باید با تشکیل شورای عالی ورزش استان هرچه زودتر به اوضاع ورزش سامان بخشد.

معرفتی مهمترین وظیفه شورای عالی ورزش استان را تصویب مصوباتی در راستای حمایت های مالی از ورزش دانست و اظهار داشت: این شورا باید با شناسایی راهکارهایی مانند جلب حمایت بخش های دولتی و خصوصی مشکلات مالی ورزش استان را برطرف کند تا مدیریت ورزش استان بتواند بدون دغدغه های مالی تصمیم گیری مناسبی برای ورزش انجام دهد.

وی افزود: هیچ گاه چند نفر محدود نمی توانند کار مثبت و رو به جلویی انجام دهند ولی مطمئنا با حضور آموزش و پرورش، شهرداری، نیروهای مسلح، کارگران و . . . می توان تصمیمات مناسبی برای ورزش استان گرفت.

وی با اشاره به این که متاسفانه روند کار در ورزش خراسان رضوی به گونه ای است که همیشه منتظر برگزاری جلسات تودیع و معارفه مدیران ورزشی هستیم، اظهار داشت: تغییرات مکرر در سطح مدیران تصمیم گیر تنها موجب کند شدن روند رشد یا حتی عقب گرد در ورزش می شود در صورتی که اگر مدیران حمایت شوند مطمئنا حرکت رو به جلو آغاز خواهد شد.

معرفتی اظهار داشت: سازندگی نیاز به زمان دارد که متاسفانه دخالت بیجای بعضی از مدیران و تصمیم گیران سیاسی استان موجب ایجاد چالش در ورزش شده است.

وی افزود: متاسفانه در ورزش استان دلسوزی، گذشت و روحیه همکاری بسیار کمرنگ شده است که این خود بزرگترین آفت ورزش است.

وی در پایان از همه مردم خواست تا در کنار اهالی ورزش استان قرار گیرند تا بتوان با یک عزم استانی ورزش خراسان رضوی را از وضعیت کنونی خارج ساخت./س

برچسب ها: ورزش ، مردم ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.