گفتگو با رئيس سابق فدراسيون فوتبال؛

دادکان:کفاشیان باید بماند، چون به این سیستم ورزش می خورد / کي روش را بدهيد دست من، بعد ببينيد مي تواند ميخواهم،نميخواهم براه بياندازد؟!

رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: مردم کشور ما دوست دارند واقعیت ها را بدانند و بهتر است که واقعیت ها را به مردم بگوییم.

محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مردم کشور ما دوست دارند واقعیت ها را بدانند و بهتر است واقعیت ها را به مردم بگوئیم.

همه مردم ما از شکست تیم ملی مقابل ازبکستان ناراحت هستند و طبیعی است که جامعه ما امروز فوتبال را دوست دارند و ما نتوانستیم پاسخگوی این همه طرفدار فوتبال باشیم.


مشکل فوتبال آنهائي هستند که پشت پرده قهقهه مي زنند

lوی افزود: ریشه مشکلات امروز فوتبال ما کفاشیان یا مربیان جوانی مثل صانعی و محمدی نیستند که بگوییم آنها شکست خوردند باید برویم و ببینیم فوتبال ما از کجا به کجا آمده است آن کسانی که فوتبال ما را به ایتجا رسانده اند امروز پشت صحنه قهقهه می زنند باید برویم و آنهایی که فوتبال ما را به اینجا رساندند را به مردم نشان بدهیم رئیس سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک وقت که این اشتباهات را انجام دادند امروز بیایند و جوابگوی مردم باشند.

رئيس سازمان تربيت بدني که قصد داشت فوتبال راجهاني کند بايد پاسخگو باشد

وي در ادامه گفت: همین آقایان قبلاً‌ می گفتند که ما فوتبال را جهانی می کنیم و جزو 3 تیم اول دنیا می شویم و همان افراد امروز باید جوابگو باشند اگر در زمان ریاست من در فدراسیون فوتبال تیم ملی ما 2 بازی مانده به پایان مسابقات مقدماتی به جام جهانی صعود کرد و این مشکلات را به وجود آوردند امروز باید پاسخگو باشند تا افکار عمومی روشن شوند.


کفاشيان حلوا را خورده شيرين بوده ،دوست دارد باز هم بخورد

وی افزود: اصلاً‌ موافق نیستم که به کفاشیان جسارت کنند یا مربیان جوانی مثل محمدی و صانعی را سیبل کنیم و بگوئیم که آنها باختند را قبول ندارم اصلاً چنین چیزی نیست و اگر باختی هست، باخت در مدیریت است آن هم نه مدیریت کفاشیان، درست است که کفاشیان را بار اول به فوتبال آوردند اما چرا بار دوم آمد، باید بگویم که کفاشیان بار اول حلوا را خورده و چون حلوا شیرین بوده، دوست دارد باز هم در فوتبال بماند اما آنهایی که این مجموعه را آورده اند همان مجموعه ای که امروز این همه ضعف، بدهکار و شکست خورده است و مردم از آن راضی نیستند آنها باید جوابگو باشند.

هنوز هم مي شود اين تيم را جمع کرد

وي در ادامه گفت: متأسفانه کسی جوابگو نیست و چنین چیزی اتفاق نمی افتد من معتقدم که تیم ملی فوتبال ما هرچند که شانس صعودش خیلی کم شده است اما می شود این تیم را جمع کرد و شرایط بهتری را برای تیم ملی مهیا کرد.

با رابطه افراد را مي آورند نه با تخصص

وی افزود: ورزش ما نیاز به تجربه، تخصص و دانش دارد، آدم هایی که در ورزش ما می آیند که هیچ کدام از این فاکتورها را ندارند حالا یکی هست که یکی از این فاکتورها را ندارد و نفر دیگر هر 3 فاکتور را ندارد اما این افراد روی ارتباط وارد ورزش می شوند و کسانی که آنها را گذاشته اند، باید پاسخگو باشند.

ورزشکاران ما از المپيک آمدند رفتند بيمارستان!اين ورزشهاي مدال آور در دنيا جايگاهي ندارند

او در ادامه گفت: می گویید ما در المپیک مدال آوردیم اما 60 سال قبل هم ما در المپیک همین مدال ها را در همین رشته می آوردیم یعنی در کشتی و وزنه برداری جعفر سلماسی نامجو، محمد نصیری، موحد و... کشتی گیران و وزنه برداران مدال آور ما بوده اند، امروز هم در کشتی وزنه برداری مدال می آوریم اما این ورزشها امروز دیگر در دنیا جایگاهی ندارند، من عذرخواهی می کنم از کشتی گیران و وزنه برداران اما این ورزش ها صدمه پذیر هستند قهرمانان المپیک ما وقتی از لندن برگشتند به بیمارستان رفتند و عمل جراحی کردند، کسی آمد کارشناسی کند که چرا وزنه برداران و کشتی گیران ما که از المپیک برگشتند به بیمارستان رفتند و جراحی کنند؟ اما آیاورزشکاران یا شناگران و ژیمناست هاي دیگر کشورهای دنیا هم به بیمارستان رفتند؟


امروز خوشحالي در فوتبال است که دست اين آقايان افتاده

رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: دنیا دیگر دنبال چنین ورزشهایی نمی رود آن کشورهایی در ورزش دنیا موفق هستند که در شنا، ژیمناستیک و دو و میدانی و فوتبال موفق هستند چون این رشته ها را همه دنیا و تماشاگران دوست دارند همه در این رشته ها دنبال مدال و قهرمانی هستند انا ما در رشته هایی مثل وزنه برداری و کشتی مقام می آوریم که خوب است و مردم دوست دارند اما بپذیرید که امروز خوشحالی در فوتبال است برای من هم افتخار است که بگویم ما در رشته هایی در المپیک مدال گرفتیم اما مردم فوتبال را دوست دارند و آدم هایی را به فوتبال این مملکت آوردیم که هیچ اطلاعی ندارند.


در سطح کلان ورزش آدمهاي بي تجربه را آورديم

وی افزود: در سطح کلان آدمهایی را آوریم که نه تجربه دارند و نه دانش و نه متخصص این کار هستند و در سطح پائین تر هم همین کار را می کنیم و باعث شده فوتبال ما کوچک و سرخورده شود آن مسئولان در هر رده ای که هستند امروز باید بیایند و جواب بدهند.

آن روز به پرتغال باختيم گفتند خداحافظ،، امروز به لبنان و ازبک مي بازيم پس خداحافظي کنيد

وی افزود: چرا این اتفاقات در ورزش ما می افتد؟ آن روزی که در جام جهانی به پرتغال باختیم، مجریان تلویزیون گفتند که آقای دادکان، برانکو و دایی خداحافظ، حالا داریم به بحرین، تایلند، لبنان و ازبکستان می بازیم امروز بیایید و خداحافظی کنید، واقعاً بیاییم جوابگوی این مردم باشیم چرا قشر جوان دیگر به استادیوم نمی آیند الان 5 هزار نفر برای بازیهای استقلال و پرسپولیس به استادیوم می آیند نباید بپرسید ک آن همه تماشاگری که به ورزشگاه ها می آمدند الان کجا هستند؟ مردم به استادیوم ها نمی آیند چون این افراد را دوست ندارند، مدیران را دوست ندارند.

ازبکستان و قطر رقیب اصلی ما هستند نه کره جنوبی


وی افزود: وزیر ورزش پس از پیروزی تیم ملی مقابل کره جنوبی نفری 20 میلیون تومان به ملی پوشان ما پاداش می دهد این اتفاق باعث خوشحالی است اما یک نفر نباید بگوید که اگر ما به کره جنوبی می باختیم و ازبکستان را می بردیم، چقدر بهتر بود؟ کاش این جایزه و پاداش را بعد از بازی با ازبکستان می دادیم چون تحت هر شرایطی همه می دانند که کره جنوبی به عنوان تیم اول از این گروه صعود می کند، کاش ما به کره جنوبی می باختیم و ازبکستان را می بردیم، این کار، کار کارشناسی است چون ازبکستان رقیب اصلی ما است ازبکستان و قطر رقیب اصلی ما هستند نه کره جنوبی، ما کره جنوبی را بردیم اما چه فرقی می کند؟ ما باید ازبکستان و قطر را از گردونه خارج کنیم که نتوانستیم چنین کاری بکنیم.

با پاداش 20 ميليوني خودشان را مطرح کردند/پاداش را بايد فدراسيون مي داد

دادکان در ادامه گفت: آنهایی که می آیند چنین پاداش هایی را می دهند می توانند این پاداش ها را بدهند به رئیس فدراسیون تا او به ملی پوشان بدهد یا دبیر فدراسیون بدهد ولی چنین کاری را نمی کند و خودشان پاداش می دهند تا خودشان را مطرح کنند نمی دانند که با دادن این پاداش ها یک بخش دیگر فدراسیون فوتبال زمین می خورد چون بخش های دیگر می گویند شما به تیم ملی برای یک بازی پاداش دادید اما چرا ما پاداش نگرفتیم خودم هم زمانی که در فدراسیون بودم، پاداش می دادم و بیشتر از این هم می دادم اما باید بسنجیم که چه زمانی پاداش بدهیم و برای کدام بازی بدهیم، کاش این پاداش را نگه می داشتیم و می گفتیم اگر ازبکستان را ببرید به جای 20 میلیون تومان به ملی پوشان 40 میلیون تومان پاداش می دهیم اما نیامدیم کار کارشناسی کنیم و تصمیمات احساسی و لحظه ای می گیریم و پول هم می دهیم، پول زیاد هم می دهیم و نتیجه نمی گیریم.


کارشناسان بيکار در تلويزيون مي آيند و همه جوانب احترام را در نظر مي گيرند

وی افزود: الان هم بیایند و جوابگو باشند و بگویند که اگر تیم ملی به پلی آف رفت کارش سخت تر است فکر کنید در گروه سوم شویم و باید با عراق یا استرالیا بازی کنیم چون ژاپن در آن گروه به جام جهانی صعود کرده است و پس از بازی با عراق یا استرالیا باید با نماینده آمریکای جنوبی بازی کنیم چطور می خواهید جواب مردم را بدهید؟ کارشناسانی که به تلویزیون می آیند، همه جنبه احترام و ادب را نگه می دارند چون همه بیکار هستند و به دنبال کار می گردند و کسی نمی آید از معایب تیم ملی بگوید همه می گویند تیم ملی روبه رشد است اما کدام رشد؟ مگر غیر از این است که باید به جام جهای برویم؟ فوتبال ما رو به رشد است یعنی چه؟ من هم تا اندازه ای کارشناس هستم و بیایند و به من بگویند روبه رشد یعنی چه؟ این آدم ها با کارشناسی های خود هیچ چیزی به فوتبال ما ندادند و فقط می آیند حرف می زنند و اطلاعات غلط به مردم می دهند و می روند و واقعیت ها را نمی گویند

اگر دوم گروه هم نمي شويم لا اقل سوم شويم!

وی افزود: فوتبال ما امروز شکست خورده است و اگر ازبکستان را هم می بردیم، باز هم همین حرف را می زدم اما باز هم معتقدم همین فوتبال شکست خورده را می توان نجات داد و می شود به کی روش و فدراسیون فوتبال کمک کرد تا تیم ما در بازی های بعدی اش موفق شود اگر تیم ما در این گروه دوم نمی تواند بشود،‌سوم شود و این راه سخت را برود.

اين آقايان و کفاشيان با هم مي خندند و برايشان مهم نيست فوتبال ببرد يا ببازد

او در ادامه گفت: این روزها بحث تشکیل مجمع فوق العاده و برکناری کفاشیان مطرح شده اما به نظر من نباید مجمع فوق العاده تشکیل شود،‌ خیلی ساده بگویم که یک روز با خانواده ام سوار هواپیما شدم تا به سفر بروم کاپیتان هواپیما از من پرسید که چرا در جام جهانی به پرتغال باختید و گفتم شما چرا سروقت پرواز نمی کنید،‌ الان من و خانواده ام 4 ساعت در انتظار بودیم تا سوار هواپیما شویم، هر موقع شما سرموقع پرواز کردید، مطمئن باشید که ایران هم پرتغال را می برد آقای کفاشیان به این سیستم می خورد و مجمع نباید بیخودی تلاش کند که او را بر دارد اینها کسانی هستند که با هم می خندند و با هم خوشحال هستند و برای آنها فرقی نمی کند که ایران ببرد یا ببازد


وزارت ورزش کميته ملي المپيک و فدراسيون با هم جورند نيازي به مجمع فوق العاده نيست

وی افزود: من برای کفاشیان احترام قائل هستم اما آن روزی که می گوید مرا به فوتبال آوردند،‌ نباید می آمد و حالا که آمده بیاید و بگوید چه کسانی او را آوردند و برای چه او را آوردند که فوتبال ما به اینجا برسد به نظر من مجمع نباید این کار را بکند و اجازه بدهند کفاشیان و همین مسئولانی که الان ورزش را می چرخانند همه کنار هم  کار کنند اگر غیر از این باشد به مشکل می خوریم در خواست من به عنوان یک شهروند این است که هیچ تلاشی برای برداشتن کفاشیان انجام نشود و این6 ماه را هم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بمانند وبا هم کار کنند چون هر کسی که می آید کسی رامی آورد که با هم سازگار باشند این مجموعه هم به هم می خورند.

مردم به تماشاي بازي پرسپوليس نمي آيند چون مديران را دوست ندارند

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: پرسپولیس 6 گل به پیکان زد اما ببینید در بازیهای آینده برای این تیم چند نفر به استادیوم می رود مردم به استاد دیوم نمی روند چون این مجموعه را دوست ندارند مدیرانی انتخاب می کنیم که جلوی بازیکن و مردم جبهه می گیرند و غیر متخصص و بی دانش هستند و تجربه لازم را هم در این کار ندارند و به چنین مدیری می گویند برو باشگاه را بچرخاند.

اين آقايان فقط مي خواهند خودشان باشند دلشان براي ورزش مملکت نمي سوزد

کسانی که این افراد را می آورند، باید پاسخگو باشند چون دراین جامعه جوان ما این همه مدیر کار بلد هست و چرا کار را به آنها نمی دهیم اما آدم هایی را می آوریم که مدام بگوییم باختیم باختیم چرا این کارها را می کنیم بروید سراغ آدم هایی که این تغییر و تحولات را به وجود آورند آدم هائي که ورزش مملکت  برای آنها بی ارزش است و فقط می گویند من باشم و ورزش را بچرخانم و آدم های ورزش را کنار بگذارم و آدم هایی که دوست دارم را بیاورم و مصاحبه کنیم و بگویم هر کسی که جلوی ما بایستد را برکنارمی کنیم در آینده می بینید آنهایی کهکنار گذاشتيد و به زمین انداختید در بین مردم چه شرایطی از نظر اجتماعی خواهند داشت.

کار کردن با کي روش باعث خوشحالي است آقايان مي خواهند گزينه هاي خودشان را مطرح کنند

وی افزود: بحث کنار گذاشتن کی روش هم مطرح شده است آنهایی که بعد از باخت تیم ملی در روزنامه ها عنوان می کنند که فلان مربی دارد می آید، برای فوتبال کشور و مردم نیست و کار ملی نمی کننند و برای آدم های خودشان دارند کلاه درست می کنند هیچ کدام از اینهایی که مطرح می کنند، توان آقای کی روش را ندارند حقیقتا برای هر فدراسیونی باعث خوشحالی است که بتواند یک مربی در سطح کی روش را داشته باشد و با تعویض کردم کی روش مطمئن باشید کار ضعیف تر می شود همه این کارها را در گذشته امتحان کرده ایم و نباید دوباره اشتباه کنیم.

کي روش را بدهيد دست من بعد ببينيد مي تواند ميخواهم نميخواهم براه بياندازد؟

دادکان در ادامه گفت: کی روش بهترین گزینه درحال حاضر است اما وقتی که فقط کار مربیگری کند کی روش الان دارد کار مدیریتی می کند و از کار خودش غافل شده است از کی روش باید حمایت کرد اما در چارچوب خودش باید حمایتش کرد کی روش می گوید سر پرستت یم ملی نمی خواهد، رئیس رسانه ای نمی خواهد، مدیر نمی خواهد، بازی تدارکاتی نمی خواهد، هر موقع دلم بخواهد می روم و هر موقع دلم بخواهد می آیم ، ببخشید مگر اینجا می شود هر کاری که دلت بخواهد را انجام بدهی؟ من از همه مردم عذرخواهی می کنم و نمی خواهم برای خودم کلاه در درست کنم چون 4 سال و 3 ماه رئیس فدراسیون فوتبال بودم اما کی روش را بدهید دست من ببینم برای من هم می تواند از این حرفها بزند که سرپرست نمی خواهم، مربی ایرانی نمی خواهم و مدیر نمی خواهم اگر در چار چوب خودش از کی روش استفاده کنیم توانایی این کار را دارد ما باید مربیان خوب و جوانی که داریم را کنار کی روش بگذاریم فدراسیون فوتبال باید اعمال نظر کند اما فدراسیون نمی تواند نظر خودش را اعمال کند و تنها شرمندگی ما مردم کشور مان هستند.


کي روش بايد با دستورالعمل هاي مربيان دنيا کار کند

با رفتن کی روش کار دست نمی شود اما کی روش باید درچارچوب خودش انجام وظیفه کند یعنی همان دستور العمل هایی که تمام دنیا برای مربیان تیم های ملی خودشان می نویسند را در مورد کی روش رعایت و اجرا کنیم.

مگر زمان من برانکو سرپرست و مدير انتتخاب مي کرد

وي در ادامه گفت: در زمان خود من برانکو برایم قابل احترام بود اما مگر گذاشتیم بگوید که مدیر تیم ملی چه کسی باشد یا سرپرست تیم ملی چه کسی باید باشد مگر لیگ تعطیل شد؟ سخت ترین بازی ما با قطر بود که روز دوشنبه لیگ را برگزار کردیم و همه ملی پوشان بازی کردند و همان شب به قطر رفتیم و سه شنبه یک جلسه در قطر تمرین کردیم و چهارشنبه قطر را در یک بازی حساس و رسمی 3 بر 2 شکست دادیم و برگشتیم و روز شنبه هم لیگ مان را برگزار کردیم یعنی ما فقط یک روز در قطر تمرین کردیم چون معتقد بودم که تیم ملی را لیگ می سازد و تحت هیچ شرایطی لیگ را تعیطیل نمی کردم و به آن چیزی که اعتقاد داشتم، عمل می کردم.

دادکان را مردم گزينه فدراسيون کردند هروقت بگويند آماده خدمتم

وی افزود: بحث بازگشت من به فوتبال توسط مردم مطرح شده است مردم به من و همکارانم لطف دارند چون در فدراسیون من تنها نبودم و 3 رئیس فدراسیون هم کنارم بودند و در خدمت آنها بودم اینکه مردم به من حساس هستند و می گویند دادکان برگردد باید بگویم که ما همیشه برای وطن مان آماده به خدمت هستیم اما باید شرایط مهیا باشد تا برگردیم و بتوانیم به جامعه فوتبال مان خدمت کنیم. کسی از خدمت کردن بدش نمی آید من دنبال آمدن نیستم و همیشه از فدراسیون فوتبال کشورم و کی روش دفاع می کنم بحث آمدن من به فوتبال نیست بلکه بحث تفکرات فرسوده و پوسیده در ورزش در ورزش کشور است. کسی نمی خواهد در این مملکت فوتبال درست شود چون بارها گفته ام در فوتبال دلال و دلالیسم است اما چه کسی آنها را آورده است؟ همین مسئولین آورده اند.

قيمت مربي 5 سال پيش 13 ميليون بوده اما حالا چه کسي قيمت ها را بالا برده

وي در ادامه گفت: بهترین مربی در این مملکت 13 میلیون تومان می گرفته البته نه 40 سال قبل بلکه همین 5 سال قبل ما الان مربی با یک میلیارد تومان هم نمی آید برای تیم ملی کار کند چه کسی این کار را کرده است؟آن مسئولاني که می خواستند اخلاق بیاورند و می خواستند 5 تا تیم ملی درست کنند و لیگ را با 40 تیم برگزار کنند الان کجا هستند بروید و از آنها سوال کنید و باید جوابگو باشند امروز نباید در استادیوم به کفاشیان فحاشی کنند و حرفی اگر هست، به کسانی که او را به فوتبال آورده اند باید بگویید بگذارید مردم حرف خودشان را بزنند، به خدا اینها نه آدم های  ورزشی و نه اجتماعی هستند و فقط می گردند ببینند چه کسی بیکار است تا او را سر کار بیاورند .

چطور قهرمانان ملي مي توانند در شوراي شهر و مجلس باشند اما تمي توانند وزارت ورزش را اداره کنند

وی افزود: این آدمی که می گذاریم و پست به او می دهیم، شاید توانش را ندارد و او را عوض کنیم در هر بخشی همین طور است اما دوست داریم همه آن چیزهایی که داریم را از دست بدهیم و برویم سراغ یک نفر دیگر، من دکترای فیزیولوژی ورزش دارم اما می گویم ورزش را بلد نیستم چون مدیریت ورزش با مدیریت یک جای صنعتی متفاوت است اجازه بدهیم آنهایی که کار را بلد هستند، کار کنند. کسی را می گذارید رئیس کمیته ملی المپیک اما چه چیزی برای ارائه دارد؟  کار را به قهرمانان ملی بدهیم چطور قهرمانان ملی ما می توانند در جاهای دیگر مثل مجلس و شورای شهر کار کنند اما نمی توانند کمیته ملی المپیک را بچرخانند؟ یعنی آنها نمی توانند وزارت ورزش را بچرخانند؟ حیف است که از آنها استفاده نکنیم کار را دست آدم های کوچک داده ایم و زمین خورده ایم .

وقتي به فوتبال بر مي گردم که مدير بالا دستي ام در جايگاه واقعي اش باشد

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: وقتی به فوتبال بر می گردم که ببینم کسی که بالا دست من است در جایگاه واقعی خودش است، آن وقت با جان و دل می آیم و کار می کنم یا کسی که می فهمد ما داریم چه کار می کنیم یعنی کار من و همکارانم را می فهمد. فدراسیون فوتبال 2 تا اطاق بوده و الان چنین مجموعه ای را دارد که من درست کردم ساختمان باشگاه های استقلال و پرسپولیس هم در دوره ما خریداری شده است. یک ریال هم از دولت نگرفتیم و با اسپانسرهای خوب و مردم خوب و خیر را آوردیم برای ورزش و تلاش کردند و فوتبال چرخید. من هم هزار تا عیب داشتم و بدون عیب نبودم اما روزی کاری را قبول می کنم که بدانم کسی که به من دستور می دهد، اگر از من بالاتر نیست، پایین تر هم نیست، بحث سواد نیست و از نظر شخصیتی طرف طوری باشد که آدم راحت باشد و بتواند با او کار کند. منظورم این است که مدیر بالا دستی ام یک سری فاکتورها را داشته باشد تا بتوانم با او کار کنم.


گفتند ماست سياه است قبول نکردم رفتم اما دورشکمم از آقايان باريک تر است

وی افزود: همیشه عاشق خدمت هستم چون این مملکت هم برای من زحمت کشیده و اجازه داده تا کار کنم و به موفقیت نسبی برسم. من پول نگرفتم و اسپانسر آوردم و یک سری بازاری های خوشنام هم زمان ما به فوتبال کمک کردند و موفق شدیم. آن موقع تجربه به دست آورده بودیم و می خواستیم بهتر شویم اما گفتند بگو ماست سیاه است و گفتیم ماست تا ابد سفید است، گفتند نوکری کنی و گفتم نوکری زیاد کرده ایم اما فقط در دستگاه امام حسین (ع) و گفتند که با تو نمی شود کار کرد. از آن سال تا الان 2 تا 3 کیلو از وزنم که کم شده بود، برگشت اما دور شکمم هنوز اندازه آنها نشده است.

علي ابادي به من بدي نکرده به جامعه بدي کرد

او در ادامه گفت: من اصلا با علی آبادی مشکلی ندارم او هم در اجتماع برای خودش جایگاهی دارد اما جایگاه وي در ورزش نیست، بحث قهر و اشتی یا اینکه او را ببخشم و نبخشم نیست چرا که علی آبادی به من بدی نکرده بلکه به جامعه بدی کرده است. علی آبادی چه بدی به من کرده است؟ او فقط به من و خانواده ام آرامش داد. او به جامعه ما که امروز به اینجا رسیده، بدی کرده است و باید بیاید و جواب بدهد که چرا این کارها را کرده است .


اینها باید بروند سر جایگاه خودشان و ورزش را بدهند دست کسانی که در ورزش استخوان خورد کرده اند  و کار را به باتجربه ها و با دانش ها بدهند و ما هم با افتخار کنارشان خدمت می کنیم. مدیریت ورزش با سایر حوزه ها متفاوت است اینها هیچ وجاهتی در ورزش ندارند و فقط چون با ما هستند و بر ما نیستند، آنها را سر کار می آورند.

کاش آقايان خودشان را ارزان نفروشند

 دادکان گفت:ببینید مدیران باشگاه های مطرح ما چه کسانی هستند؟ مدیرانی از این 2 باشگاه داریم که در سطح کلان در حال حاضر کار می کنند و آنها را بیاوریم. چرا که این آدم ها را می آوردیم، پول هم می دهیم و این افتضاحات را به بار می آورند. متاسفام برای پیشکسوتانی که فقط برای یک شام یا ناهار دعوت می شوند و به این باشگاهها می روند. شماها بزرگ بودید و پیشکسوت بودید پس احترام و جایگاه خودتان را حفظ کنید بایستید تا دنبال شما بیایند اما متاسفانه چرخه طوری چرخیده که بعضی ها به بهانه فرصت های اجتماعی یا فرصت های اقتصادی خودشان را خیلی بی بها در اختیار افراد دیگر قرار می دهند. اگر آدم قرار است خودش را بفروشد، به چه چیزی بفروشد که قابل خرید و فروش نباشد.


کاش فردوسي پور نظر مردم را راجع به مديران ورزش مي خواست؟

وي در ادامه ياد آور شد :اي کاش آقاي فردوسي پور که نظر سنجي هاي مختلفي در برنامه 90 طراحي مي کند يک برنامه را به مديران ورزش اختصاص مي داد که آيا مردم آنها را مي خواهند يا خير ؟ /با



گفتگو از مهدي نوري

برچسب ها: کی روش ، کفاشیان ، دادکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار