سخنگوي كميسيون آموزش:

اعضای کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد مشخص شدند

سخنگوي كميسيون آموزش مجلس از انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در جلسه عصر امروز(يكشنبه) اين كميسيون خبر داد.

عباس مقتدايي نماينده مردم اصفهان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بيان اينكه  در نشست امروز اعضای کمیته تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی مشخص شدند، گفت: براساس تصمیم‌گیری کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مقرر شد مطابق آیین‌نامه داخلی مجلس تعداد اعضای این کمیسیون ۱۵ نفر باشد که ۵ نفر آنها از میان کسانی است که تقاضاکننده تحقیق و تفحص بودند.

وي در ادامه افزود: زهره طبیب‌زاده نوری، سیدمحمود نبویان، علی‌اصغر زارعی، علیرضا زاکانی، حمید رسایی، عبدالوحید فیاضی، رضا صابری، عطاءالله سلطانی، قاسم احمدی لاشکی، علیرضا سلیمی، قاسم جعفری، علیرضا منظری توکلی، ضرغام صادقی، عباس مقتدایی و جبار کوچکی‌نژاد" به عنوان اعضای این هیأت فردا به هیأت رئیسه معرفی می‌شوند.


مقتدايي
با تاکید بر اینکه جلسه امروز کمیسیون بیشتر بر محور انتخاب اعضای تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی انجام گرفت، یادآور شد: در اولین جلسه اعضای کارگروه این تحقیق و تفحص جزئیات دقیقی از چگونگی انجام این مهم از طریق سخنگوی این کارگروه اعلام شده و نتایج آن در قالب گزارشی به صحن علنی مجلس اعلام می‌شود.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار