لاله زاده: امسال خودم را نشان می دهم

تیم بسکتبال صنایع پتروشیمی گفت: فصل قبل اولین حضورم در لیگ ایران بود و به شرایط آشنا نبودم اما امسال خودم را در لیگ نشان می دهم.

یونس لاله زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:  از دومین سال حضورش در لیگ ایران گفت: فصل قبل اولین تجربه حضورم در لیگ بودجه به بسیاری از شرایط عادت نکرده بودم. در پتروشیمی هم بازیکن زیاد داشتیم و همه در سطح تیم ملی بودند البته در کل تیم برای من مهمتر از بازی شخصی بود اما امسال فرصتی است که در صنایع خود را نشان دهم و به نظرم نتایج خوب در این فصل هم ممکن است.

وی در مورد ترکیب تیم ادامه داد: 3 بازیکن غیر بومی و یک خارجی داریم که هفته قبل با وجود رسیدن به تیم در ساعات های اولیه صبح، مقابل پتروشیمی بازی کرد و آمار بدی هم نداشت. هر چند تعداد بازیکنان بومی زیاد است اما در زمین بومی و غیر بومی معنی ندارد.
یک توپ در بازی هست و تعدادی بازیکن با شرایط فیزیکی و بازی یکسال که همه در یک مسیر می جنگند. تیم ما هم با کمی هماهنگی می تواند در حد سال قبل با حریفان رقابت کند.

لاله زاده در مورد 3 بازی اول لیگ اشاره کرد: تیم در این 3 بازی خوب بود اما چون تمرینات کمی داشتیم به هماهنگی ای که 2 تا 3 ماه دیگر به دست می آوریم، نرسیده ایم. با تمام این شرایط بازی پرفشار اول را با امتیازات کم بردیم و اما دوبازی بعدی مقابل زنجان و بندر امام واقعا پرفشار بود. به خصوص تیم پتروشیمی که یکی از بهترین شانس های قهرمان امسال است.

بازیکن صنایع پتروشیمی در مورد بازی خودتاکید کرد: وظیفه دارم هر توپی که رسید را به گل تبدیل کنم و تا پایان سال به پیشرفت لازم برسم خوشحالم که بار دیگر در ایران بازی می کنم و با شرایط خوب تیم امیدوارم بازی ها به قدری خوب باشد که در انتهای فصل به تیم ملی برگردم.با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار