رودهن/

قیام امام حسین(ع) روحی تازه به کالبد اسلام و مکتب اسلام دمید

فرماندار شهرستان دماوند گفت: قیام سید و سالار شهیدان دمیدن روحی تازه در کالبد اسلام برای احیای مکتب الهی و انسان ساز است.

ˈعلیرضا قاسمی فرزادˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به اهمیت محرم برای زنده نگهداشتن شعائر دینی گفت: عشق مردم به مکتب امام حسین(ع) وصف ناپذیر است منتهی از این عشق و ارادت به سالار شهیدان در این ایام باید بنحوی شایسته برای حفظ شعائر دینی و اسلامی بهره برد.

وی افزود: نهم دی و پاسخ محکم مردم به افراد سر سپرده ای که به مکتب ابا عبدالله حسین جسارت کردند، نشان دهنده ارادت و عشق مردم به این مکتب و در عین حال ابراز کینه و خشم آنان نسبت به این اقدام مذبوحانه بود، بنابراین حرکت خودجوش مردم در نهم دی نشأت گرفته از حرکت یاران امام حسین(ع) برای مبارزه با ظلم و ستم، مکتب امامان و پیروی از مقام عظمای ولایت بوده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: مستکبران و جهانخوران دست در دست هم داده اند تا در این دوره با اعمال فشارها و تحریم ها مانع رشد و بالندگی ایران اسلامی شوند.

قاسمی فرزاد اذعان داشت: ملت ایران در این سال ها نشان دادند که تحریم ها نه فقط اثرگذار نیستند، بلکه نتیجه مثبت در پیشبرد اهداف میهن اسلامی دارد و باعث رشد و پیشرفت در عرصه های علم، فناوری و تکنولوژی شده است.

وی با بیان اینکه ایران در منطقه مقام نخست را در عرصه علم و فناوری کسب کرده است، افزود: امروز شاهد رشد و توسعه ای هستیم که قابل مقایسه با اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی نیست که امید است این حرکت روبه جلو با بکارگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری استمرار یابد.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه تلاش ها و اقدامات مذبوحانه دشمن با یأس و ناامیدی به اتمام می رسد، گفت: حفظ وحدت و انسجام ملت ایران در مقابل تهدیدها و تحریم ها از اهم موارد است و دشمن در تلاش است تا بتواند شک و یأس را از طریق این تحریم ها ایجاد کند که قطعاً در صورت رسیدن به این هدف باید بداند تاریخ عاشورایی دیگر را رقم خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمامیت اعتقادات و فرهنگ ما را هدف قرار داده است، گفت: ایمان و توکل به خداوند باعث حمایت و پشتیبانی خداوند می شود و محرم فرصت مغتنمی برای تحکیم وحدت و انسجام هرچه بیشتر خواهد بود و امید است بهره معنوی وافی و کافی از این ایام حاصل شود./س

برچسب ها: قیام ، امام حسین ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.