اسلامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم هتاکان به خيمه اباعبدالله را فراموش نمي‌کنند/ هتک حرمت‌هاي ضد ديني اصلاح‌طلبان پيش از فتنه88

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکيد بر اينکه مردم در محکوميت فتنه، حمایت خود را از خط امام حسین(ع) و کسی که پرچمدار راه وی است یعنی مقام معظم رهبري اعلام کردند، گفت: مسیر تاریخ در عاشورای 88 تکرار شد.

مهدی اسلامی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه  اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ وجه تمايز حرکت امام حسین (ع) با سایر معصومین (ع) "قیام بودن"  حرکت امام حسين است؛ قیام به معنای زنده‌کردن است، حرکت امام حسین بیش از آنکه حرکت به سمت گرفتن یک دستگاه حکومتی باشد حرکت برای زنده کردن اسلام بود.

اسلامي گفت: امام خمینی (ره) نیز بارها در طول شکل‌گيري نهضت انقلاب اسلامي اشاره داشتند: "نهضت ما زنده به محرم و صفر و عاشوراست" ؛ علت تاثیر این ماه بر نهضت اسلامی، فلسفه و روح حماسی حرکت امام حسین (ع) بود که توانست منجر به نجات کشور شود.

وي با بيان اينکه تاکید امام (ره) بر عاشورا منجر به پیروزی نهضت اسلامی شد،‌ گفت: یکی از نقاط عطف پیروزی انقلاب اسلامی عاشورای سال 57 بود.

اسلامي با تاکيد براينکه دشمنان و ايادي استکبار همواره به دنبال تخریب باور جهانیان نسبت به امام حسین (ع) هستند و در بیداری اسلامی که در  منطقه در حال رخ دادن است نیز همین هدف پیگیری می‌شود، گفت:‌ به نظر من تلاش استکبار در عاشورای سال 88 این بود که با آن سوت و کف و هلهله‌ها در روزي که متعلق به امام حسين(ع) است، ضربه خود را به باورهاي مذهبي مردم بزنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود:‌ مردم با هوشیاری و غیرتی که نسبت به قيام امام حسين(ع) داشته و دارند، در صحنه حاضر شدند و این حضور مردم منجر به سقوط برنامه‌های تخریبی فتنه گران شد؛ مردم در محکوميت فتنه، حمایت خود را از خط امام حسین(ع) و کسی که پرچمدار راه وی است یعنی مقام معظم رهبري اعلام کردند و مسیر تاریخ در عاشورای 88 تکرار شد.

وي درباره نقش اصلاح‌طلبان در فتنه 88 و هتک حرمت فتنه‌گران به مراسم عزاي اباعبدالله الحسين اظهار داشت: خطای استراتژیک اصلاح‌طلبان که از 18 تیر 78 آشکار شد، عدم مرزبندي اصلاح‌طلبان با بیگانگانی بود که در جامعه  به حمایت از خط اصلاح‌طلب تمام قد ايستاده بودند؛ از همان تاریخ مقام معظم رهبری هشدار دادند، کسانی که در داخل فعالند باید خطوط قرمز خود را با دشمنان آشکار کنند.

اسلامي تصريح کرد: این خطای استراتژیک از آن تاریخ تاکنون ادامه دارد و علت آن نيز طمع به پشتیبانی‌هایی است که از ناحیه مخالفان جمهوري اسلامي نسبت به جريان اصلاح‌طلب صورت مي‌گيرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه  اسلامی گفت: در طول فتنه 88 بخشی از کسانی که با غوغاسالاری سعی می‌کردند مسائل را وارونه جلوه دهند و چنین وانمود کنند که در مردم نارضایتی نسبت به حکومت وجود دارد، رسانه‌های بیگانه‌ای بودند که به پشتیبانی سران داخلی فتنه آمده بودند؛ از سوی دیگر برخی عناصر ضددینی که  از پيروزي انقلاب اسلامی نيز ضربه خورده بودند نیز سعی بر ضربه زدن به ارکان نظام داشتند. رویکرد آنان همانند رويکرد سلطنت‌طلبان، بهائیان و منافقین مورد طمع اصلاح‌طلبان قرار گرفت؛ به نظر من این غفلت بزرگی بود که اصلاح‌طلبان کردند.

وي ادامه داد: آنها(اصلاح‌طلبان) حاضر به مصالحه و سازش با کسانی شدند که مردم از آنها بیزارند. این موضوع باعث شد آنها بار دیگر از فضای سیاسی کشور حذف شوند و بعید است مردم خطای آنها را فراموش کنند.

اسلامي تاکيد کرد: نکته‌ای که وجود دارد ریشه این خطاهاست که در عدم باور اصلاح‌طلبان به  اسلام ناب محمدی دیده می‌شود؛‌ دیدگاه بسیاری از اندیشمندان اصلاح‌طلب را چهره‌های سکولاری مثل سروش، شکل داده بودند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه  اسلامی در پايان به هتک حرمت‌هاي ديگري از سوي اصلاح‌طلبان  به اعتقادات و ارزش‌هاي اسلامي اشاره کرد و گفت: ماجرای «هاشم آقاجری» که مورد حمایت جدی عمده‌ اصلاح‌طلبان قرار گرفت و توهین‌هایی که به ائمه شد یکی از نکات تاريک در پرونده اصلاح‌طلبان است.

اسلامي در پايان تاکيد کرد: اصلاح طلبان به دلیل نگاه سکولاریستی که دارند، از باورهای مردم فاصله گرفته اند و این يکي از پاشنه‌هاي  آشیل اصلاح‌طلبان است.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: اسلامی ، حزب ، موتلفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار