رودهن/

مردم رودهن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند

همزمان در سراسر کشور، مردم شهر رودهن با برپایی راهپیمایی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و پشتیبانی دولت آمریکا از این حملات را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن /  همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه شهر رودهن و بومهن در این راهپیمایی گسترده که با مسئولان شهری، مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، دانشجویان و دانش آموزان و دیگر اقشار مختلف جامعه برگزار شد، تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، " لا اله الا الله محمد رسول الله"، "مرگ بر منافق" اعتراض خود را به سیاست ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس و حملات آن به غزه اعلام کردند.

یکی از شهروندان این شهر در گفتگو با خبرنگار ما هدف از این راهپیمایی اعتراض آمیز را محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و ادامه اشغال سرزمین دیگران دانست و گفت: ما به صحنه آمده ام تا اعتراض خود به حملات رژیم صهیونیستی اعلام و محکوم کنیم.

"مریم فتاحی" با ابراز تاسف از رویکرد دولت های آمریکا به رژیم صهیونیستی گفت: متاسفانه مردم آمریکا درباره روش و سیاست دولت خود درباره فلسطینی ها چندان آگاهی ندارند و نمی دانند این سیاست حمایت از اسرائیل تا چه اندازه به ضرر منافع مردم آمریکا تمام شده است.

دیگر شهروند رودهنی سکوت مجمع حقوق بشر را در مقابل این حملات محکوم کرد و گفت: حمایت دولت اوباما از حمله اسرائیل به غزه تعجب برانگیز نیست زیرا سیاست های این دو کشور در سالهای متمادی نشان داده که هدفی جز تضعیف آزادی خواهی و عدالت طلبی ندارند.

امام جمعه رودهن در حاشیه این راهپیمایی که از مصلای نماز جمعه برگزار شده بود اظهار داشت: مردم مظلوم غزه که حدود یک میلیون و 500 هزار نفر می باشند، امروز در مقابل حملات ددمنشانه صهیونیست جنایتکار کشته و شهید می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین "حسین توسلی" با بیان اینکه هیچ کس مانند خود مردم غزه نمی‌تواند مصیبت‌ روزهای گذشته را توصیف کند، تصریح کرد: حملات هوایی اخیر اسرائیل شدیدترین حملات در دهه‌های گذشته بوده ‌است و جنگنده‌های اسرائیلی از صبح روز شنبه تا عصر همان روز غزه را زیر آتش گرفتند و وحشت و آشوب را در سراسر این باریکه گستراندند.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف متعدد اسرائیل از این حمالات، می توان عامل اصلی تمامی این حوادث را ناکامی دشمن در مقابل استقامت و پایداری ملت های مسلمان جهان دانست.

این مقام مسئول اذعان داشت: دشمن از مقاومت و پایداری مردم مسلمان جهان به ستوه آمده است و تمامی تلاش خود را برای مقابله با این حمالات وحشیانه به کار گرفته ولی باز هم به اهدافش نخواهد رسید./س

برچسب ها: راهپیمایی ، رودهن ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.