مشهد/

مداحان حقانیت اسلام را علمی و مستند بیان کنند

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری مشهد گفت: مداحان در ایام محرم به ترویج معارف اسلام ناب بپردازند و حقانیت دین اسلام را با زبان علمی و مستند بازگو کنند.

سید عبدالله ارجاعی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: محرم فرصت مناسبی برای ترویج معارف اسلام ناب به خصوص در مساجد و در میان هیئات مذهبی است.

وی با اشاره به بیان معمار کبیر انقلاب که محرم احیا کننده اسلام است از مسئولین فعال در مساجد و مداحان خواست اگر شایعه و خرافات و مسایل حاشیه ای را در مجالس عزاداری مشاهده کردند از گسترش آن جلوگیری نمایند.

این مسئول بر آشنا کردن مردم به خصوص جوانان با معارف اسلام و فلسفه ی محرم تأکید و بیان کرد: مداحان حقانیت دین اسلام را برای مردم و با زبان لین و علمی و کاملا مستند بازگو نمایند و به آشنا کردن جوانان با معارف اسلامی بپردازند.

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری مشهد با ابراز خرسندی از همکاری های شایسته مردم در برپایی مراسم عزاداری در سطح شهر از مداحان خواست در مداحی ها بیش تر به مقتل خوانی بپردازند و از منابع روایی و اشعار مستند استفاده کنند تا وقایع تاریخی و اسلامی دچار انحراف نشود./س


برچسب ها: معاون ، سیاسی ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.