تخليه هزاران تن از ساکنان شهرکهاي صهيونيست نشين

رژیم صهیونیستی از نیمه شب گذشته به تخلیه هزاران صهیونیست از شهرک های صهیونیست نشین نزدیک به نوار غزه به شهرهای مرکزی فلسطین اشغالی ادامه می دهد وزیر امور جبهه داخلی این رژیم نیز از موشک مقاومت جان سالم به در برد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار،‌ گروههای مقاومت فلسطینی نیز به شلیک گسترده موشک به شهرکهای صهیونیست نشین ادامه می دهند و رسانه های این رژیم از اصابت بیش از صد فروند موشک به نقب، بئر السبع و دیمونه و عسقلان خبر دادند که به کشته شدن یک شهرک نشین اسرائیلی و زخمی شدن بیست و هشت شهرک نشین دیگر منجر شد.
علاوه بر اینکه به املاک و دارایی های صهیونیستها نیز خسارات زیادی وارد شده است.
یک پایگاه اینترنتی اسرائیلی از نجات آوی دیختر وزیر امور جبهه داخلی از موشکی خبر داد که مقاومت فلسطین به شهر اشدود شلیک کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی از صهیونیستهای شهرک نشین در شهرهای مختلف این رژیم خواسته است به پناهگاهها بروند و صدای آژیرهای خطر پس از اصابت موشکها در شهر عفوله نزدیک تل آویو و بئر السبع به صدا در آمده است.
گروههای مقاومت فلسطین قول داده اند شهرکهای صهیونیست نشین را در پاسخ به شهادت احمد جعبری از فرماندهان شاخه نظامی جنبش حماس به زمینهای سوخته تبدیل کنند.
از طرف دیگر حمله مداوم اسرائیل به نوار غزه به شهادت نه نفر و زخمی شدن بیش از نود نفر دیگر و خسارات گسترده در املاک فلسطینیان منجر شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار