ابوزهري: رژیم صهیونیستی باید بهای خون های پاک ریخته شده را بدهد

سخنگوی جنبش حماس به رژیم صهیونیستی هشدار داد که باید بهای خون های پاک ریخته شده را بدهد و از کشورهای عربی نیز خواست به مسئولیت‌هایشان در قبال فلسطین پایبند باشند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزیره، "سامی ابوزهری" در گفتگو با شبکه تلویزیونی الجزیره درباره ادعای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی که گفت اسرائیل بیشتر توانمندی حماس و جهاد اسلامی را در غزه نابود کرد گفت: این سخنان او سخیفانه است و تلاش می کند نوعی پیروزی موهوم را به نمایش گذارد.
وی گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل این جنگ را بدون هیچ علتی آغاز کرد و باید خود را برای پرداخت بهای آن آماده کند. از نظر ما جنگ پایان نیافته است و این خون های پاک ریخته شده به هدر نخواهد رفت و رژیم اشغالگر بهای گرانی خواهد داد.
ابوزهری گفت: همه می دانند که حماس اهل شعار نیست بلکه چیزی را می گوید که می تواند عمل کند. از این رو، این رژیم باید یک بار دیگر آماده باشد که بهای تجاوزگری اش را بدهد. اکنون پیام ما به ملت ها و رژیم های پس از انقلاب های عربی این است که مشخص کنند در کجای معادله قرار دارند؛ آنها باید درباره آنچه روی می دهد به مسئولیتشان عمل کنند.
ما به عنوان ملت فلسطین در عرصه نبرد حضور داریم. ما با پایداری در برابر این تجاوزگری ها و کشتار مقاومت می کنیم.
سامی ابوزهری تاکید کرد: گروه های فلسطینی در برابر تجاوزگری های رژیم صهیونیستی یکپارچه و متحد هستند. روز دوشنبه گروه های مقاومت فلسطینی در غزه بر حق ملت فلسطین بر مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاکید کردند.
سخنگوی حماس گفت: جنایت های رژیم صهیونیستی موفق به شکست اراده مردم فلسطین نخواهد شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار