آيا خدمتگزار صهیونیسم و طراح ناکام تجزيه ايران رئیس سیا خواهد شد؟

برخی گزارش‌ها در "سي ان ان"، "پوليتيکو" و ديگر رسانه‌ها حاکی از آن است که "جین هارمن" نماینده سابق کنگره آمریکا، خدمتگزار صهيونيسم و طراح ناکام تجزيه ايران در سال 2009 قرار است بعنوان رییس جدید سازمان جاسوسی آمریکا(سیا) معرفی شود.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري کهنه سربازان آمريکايي، ماه می‌ سال ۲۰۰۹، هارمن در اظهاراتی خواستار تجزیه قومی ایران شد. اظهارات هارمن با واکنش‌هایی تند روبرو شد و وي را ناچار به عذرخواهي نمود.

"آلیسون ویر"، نویسنده این مقاله می‌نویسد: "جين هارمن" در رسوايي در سال 2005 هم شرکت داشت. وي در گفتگو با ماموران رژيم صهيونيستي که نوار صوتي آن فاش شده است، وعده داده بود که از نفوذ خود در وزارت دادگستری آمریکا استفاده خواهد کرد تا پرونده علیه دو تن از مقامات کمیته آیپک مختومه اعلام شود. در عوض مأمور اسرائيلي وعده داده بود نزد "نانسي پلوسي" رییس وقت مجلس نمایندگان آمریکا لابي کند تا هارمن را بعنوان رئيس کميته اطلاعات کنگره منصوب کند.

اين دو متهم بودند که اسناد طبقه بندی شده درباره ایران را در ازای دریافت رشوه 670 هزار دلاري تحویل موساد داده‌اند. آیپک با افشای این رسوایی از ترس اقدام به اخراج دو مقام مذکور نمود اما "جین هارمن" يکي از دو سیاستمداری بود که به حمایت از این دو مقام صهیونیستی برخواستند و مانع از پیگرد قضايي آنها شدند. هارمن اين نوار صوتي را که هنوز هم در دست است، رد کرده است. وزارت دادگستری آمریکا هیچگاه هارمن را هم تحت پیگرد قانوني قرار نداد و اين پرونده بدون رسیدگی مختومه اعلام شد.

این مساله مدرک دیگری بوده بر روابط مستحکم وی با لابی صهيونيستي که همیشه از نفوذ خود برای مصونيت عناصر اصلی خود استفاده کرده است.

سابقه سیاسی هرمان نشان می‌دهد که وی خدمتگزاری بی قید و شرط برای اندیشه‌های خطرناک صهیونیسم در جهان است. "جين هرمان" یکی از طرفداران پر و پا قرص رژيم صهيونيستي در محافل سیاسی آمریکا و از حامیان راه اندازی جنگ در خاورمیانه برای تضمین منافع اسراییل است و لابی صهيونيستي به همکاری با وی افتخار می‌کند.

هارمن در کارنامه خود در کنگره در تمامي کميته‌هاي امنيتي سابقه دارد كه از جمله آن‌‌ها شش سال در سرويس ارتش، هشت سال در سرويس اطلاعاتي و چهار سال در سرويس امنيت داخلي خدمت كرده است.

جین هارمن هم اکنون رییس مرکز صهیونیستی "وودرو ویلسون" است. وی همسر "سیدنی هارمن"، میلیاردر آمریکایی است که صاحب نیوزویک بود که سال گذشته مرد. جين هرمان در سال 2008 بعنوان دومين عضو ثروتمند کنگره شناخته شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار