اصفهان/

عبدالوهاب سهل آبادی چهره شایسته استان اصفهان شناخته شد

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان در پانزدهمین دوره جشنواره تجلیل از صنعتگران پیشکسوت و نخبه از سوی هیات داوران به عنوان چهره شایسته استان اصفهان انتخاب شد. رییس اتاق بازرگانی اصفهان و جمعی از فعالان اقتصادی در مراسمی، از وی تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان دبیر جشنواره در این مراسم با بیان اینکه این مدیر تا آخرین حد توان خود برای احقاق حقوق صنعتگران تلاش می کند، اظهار داشت: آقای سهل آبادی تمام زندگی اش را وقف جامعه، تولید و کارآفرینی کرده است.

مطیعی افزود: این صنعتگر شجاعانه از حق تولیدکنندگان دفاع می کند و در شرایطی که اکنون بر اقتصاد حاکم است، مردانه جلو می رود.

وی خاطرنشان کرد: سهل آبادی علاوه بر ریاست خانه صنعت، معدن و تجارت استان و نیابت ریاست اتاق بازرگانی اصفهان، به عنوان رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان یعنی قدرتمندترین تشکل فعال در امور کارفرمایان، هم فعال است.

گفتنی است پانزدهمین دوره جشنواره تجلیل از صنعتگران پیشکسوت و نخبه به زودی در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود که در آن به 7نفر پیشکسوت، 7 نفر نخبه و4 نفر صنعتگر شایسته، لوح تقدیر اهدا می گردد.

هیات داوران این جشنواره را نمایندگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اتاق بازرگانی اصفهان، کانون کارفرمایان استان، خانه صنعت، معدن و تجارت استان، کانون مدیران ماشین ساز، خانه کارگر و ... تشکیل می دهند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.