مازندران /

ارتفاع 2 متری سیل در مازندران

به دنبال ارتفاع 1.5 تا 2 متری سیل در استان نگران فردا و پس فردا هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با اشاره به اینکه سیل دیشب غرب مازندران تلفات جانی نداشت، درباره آخرین وضعیت سیل 2 شهرستان نوشهر و چالوس در استان مازندران، گفت: با گزارش سیل، نیروهای امدادی در بخش امداد و نجات وارد عمل شدند.

خنجری با اعلام اینکه خسارت‌ها در مناطق سیل‌زده بیشتر آبگرفتگی منازل است، افزود : تدابیری از سوی فرمانداران برای کمک به سیل‌زدگان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه در این سیل منازلی که در مسیر و حریم بستر رودخانه‌ها قرار داشتند، دچار خسارت شدند، تصریح کرد : به دلیل بالاآمدن آب، خساراتی به لوازم زندگی مردم شهرستان‌های نوشهر و چالوس در حوزه شهری وارد شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران از تخریب چند دهنه پل در مناطق شهری و روستایی شهرستان چالوس خبر داد و گفت : همچنین خساراتی به راه‌های مواصلاتی وارد شد و راه‌ها در این مناطق دچار آبگرفتگی شده است.

خنجری با اشاره به اینکه در برخی از مناطق سیل‌زده نیز جسم جاده از بین رفته است درباره میزان احتمالی خسارت‌ها افزود : هنوز برآورد کاملی از میزان خسارت‌ها انجام نشده است.

وی از حضور هلال احمر، اداره راه، اورژانس و سایر نهادهای خدمات‌رسان در مناطق سیل‌زده خبر داد و تصریح کرد : مدارس در دو شهرستان و مناطق سیل‌زده تعطیل اعلام شده است./س


برچسب ها: نگران ، ارتفاع ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.