خاطرات زندگی شما با 3 میلیون تومان، کتاب می‌شود

گروهی از نویسندگان که معروف و مطرح هم نیستند کنار هم جمع شده‌اند تا کار نگارش کتاب زندگی شما را برعهده بگیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، نویسنده شدن در روزگاری که نویسندگان جوان کتاب‌هایشان را روانه بازار کتاب کرده‌اند آرزوی بسیاری از کسانی است که توانایی نوشتن ندارند.

سرگذشت هر انسانی می‌تواند جذاب و خواندنی باشد اگر به درستی نگاشته شود. کسانی که دستی به قلم دارند خود دست به کار شده‌اند و سرگذشت زندگی‌شان را چاپ کرده‌اند و برخی از آن‌ها چون زندگینامه استیو جابز در سال 2011 پرفروش‌ترین کتاب آمریکا لقب گرفت.

در میان علاقه‌مندان به نگارش زندگینامه کسانی هستند که در نگارش انشای مدرسه هم به مشکل می‌خوردند و همیشه دست به دامن دوستان و همسایه‌ها و اعضای خانواده بودند. چنین افرادی در آرزوی نگارش زندگینامه خود زندگی را وداع کرده و هیچ اثری هم از خود باقی نمی‌گذارند.

این روزها اما کار فرهنگی جدیدی شکل گرفته است که رویای این گروه از افراد را برآورده می‌کند. موسسات فرهنگی شکل گرفته‌اند که زندگی خواندنی شما را به کتاب تبدیل می‌کنند.


فقط کافی است خاطرات را تعریف کنید

گروهی از نویسندگان که معروف و مطرح هم نیستند کنار هم جمع شده‌اند تا کار نگارش کتاب زندگی شما را برعهد بگیرد. این افراد در حوزه فرهنگی بوده‌اند و کار تالیف انجام داده‌اند. بعضی از آن‌ها شاعرند و برخی هم انتشاراتی برای خود دارند. اما اگر فکر می‌کنید کسی مثل رضا امیرخانی یا فریبا کلهر قرار است نگارش کتاب شما را بر عهده بگیرد سخت در اشتباهید.

کار با تعریف خاطرات شما شروع می‌شود. بخش‌هایی از زندگی‌تان را به نظر مهم می‌آید را تعریف می‌کنید. این گفته‌ها به صورت مکتوب یا صوتی و تصویری ثبت می‌شود و در اختیار نویسندگان قرار می‌گیرد. آن‌ها نیز مطابق با این گفته‌ها کتاب شما را می‌نویسند. نویسندگان مشاوره لازم را هم در اختیار شما قرار می‌دهند تا اگر لازم شد بخش‌هایی از خاطرات خود را زنده کنید و در اختیار آن‌ها بگذارید. نوشتن زندگینامه شما از این طریق آغاز می‌شود.

کسب اطلاعات و مشاوره نزدیک به 2 ماه زمان می‌برد. کارشناسان در محل کار یا منزل شما حاضر می‌شوند و به ثبت لحظات زندگی شما می‌پردازند. معمولا هفته‌ای 2 بار به منزلتان می‌آیند و در 16 جلسه کار تمام می‌شود.


فقط 3 میلیون تومان

بابت جلسات مشاوره، نگارش متن، تهیه نمونه اولیه، ویرایش و اصلاحیه توسط شما و تحویل 100 جلد کتاب چاپ نفیس مبلغ 3 میلیون تومان بپردازید. این مبلغ در شرایطی اخذ می‌شود که 500 هزار تومان آن بابت چاپ 100 جلد کتاب است. مبلغی هم برای برای دریافت مجوز از وزارت ارشاد. 3 میلیون تومان هم در 3 مرحله از شما اخذ می‌شود.

اگر هدفتان از نگارش زندگینامه‌تان هدیه یا عیدی دادن به اقوام و دوستان است مبلغی از 3 میلیون کم می‌شود و در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در کنار 100 جلد کتاب چاپ نفیس هم یک فایل مولتی‌مدیا در اختیارتان قرار می‌گیرد که خدمات ویژه این موسسات است. فایل مولتی مدیا شامل تصاویر شما از مصاحبه، عکس و فیلم‌هایی که شما در اختیار کارشناسان قرار داده‌اید و اسناد و مدارکی است که می‌خواهید آن‌ها را ثبت کنید. فایل مولتی‌مدیا در قالب سی‌دی به شما هدیه می‌شود تا هر زمانی که خواستید زندگی‌تان را «پلی» و دوره کنید.

در این پروسه برای نویسنده شدن کافی‌ است کمتر از 4 ماه منتظر بمانید تا 100 جلد کتاب خاطرات شما به نام شرکت نگارنده نگاشته شد و به شما تحویل شود.

برچسب ها: خاطرات ، وبگردی ، چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.