شقايق دهقان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ويژگي هاي پسرانه "فريبا" برايم جالب بود/ زندگي در كار سعيد آقاخاني جريان دارد

تفاوت اين نقش با كارهاي قبلي ام و همچنين ويژگي هاي پسرانه و مردانه "فريبا" برايم جالب بود.

شقايق دهقان، بازيگر سريال "دزد و پليس" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص پذيرش براي ايفاي نقش در اين مجموعه، گفت: به خاطر آشنايي و تجربه قبلي ام در كار با اين گروه و همچنين وجود همسرم به عنوان نويسنده اين اثر براي اين نقش انتخاب شدم.
وي افزود: تفاوت اين نقش را با ديگر كاراكترهاي قبلي ام در آثار گذشته دوست داشتم و ويژگي هاي پسرانه و مردانه اين نقش برايم جالب بود و دلم مي خواست آن را امتحان كنم.
دهقان اظهار داشت: دو سال قبل در سريال "زن بابا" با سعيد آقاخاني كار كرده بودم واين دومين تجربه كاري من با وي بود و خوشحالم كه دوباره با آقاخاني همكاري داشتم.
وي تعريف خود را از سعيد آقاخاني اينگونه عنوان كرد: كارگرداني كه سعي مي كند تمام مدت، زندگي در كارش جريان داشته باشد.
دهقان اظهار داشت: تمام سعي بازيگران و كارگردان اين بود كه مقيد و وفادار به متن باشد و به نظر من برگ برنده اين سريال، احترام همه عوامل به متن بود.
وي در خصوص استقبال مخاطبان از يك اثر، خاطرنشان كرد: بيننده در صورت مشاهده آشفتگي و بي نظمي در كار با بيان اينكه كار روي خط مستقيم و درستي حركت نمي كند از تماشاي اثر منصرف مي شود، چون با اذيت شدن دچار سردرگمي و بي نظمي مي شود اما در صورتي كه يك اثر با برنامه ريزي وفيلم نامه درست شروع به كار كند، مخاطب بدليل وجود نظم در كار به فيلم جذب مي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار