روزنامه نگار يو اس اي تودي: هيچ کس در آمريکا خواستار جنگ با ايران نيست

روزنامه نگار يو اس اي تودي ضمن هشدار درباره پيامدهاي حمله نظامي به ايران براي آمريکا و منطقه تاکيد کرد در آمريکا هيچ کس خواهان حمله به ايران نيست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الحره؛ "راي لوکر" در گفتگويي با اين شبکه درباره مذاکرات آينده بين ايران و آژانس بين المللي انرژي اتمي و اين که آيا مي توان اين مذاکرات را سرآغاز اقدامات بعدي دانست گفت: هميشه مذاکره کردن از مذاکره نکردن بهتر است.اين که مذاکرات در ماه آينده برگزار خواهد شد يک پيشرفت است اما پيش از اين نيز شاهد انجام مذاکرات بوده ايم؛ بنابراين نبايد انتظارات خود را از اين مذاکرات بالا ببريم ولي با انتخاب مجدد باراک اوباما به رياست جمهوري آمريکا همه مي دانند که با چه کسي تعامل مي کنند. بر همين اساس آژانس در حالي با ايران مذاکره مي کند که مي داند دولت آمريکا براي يک دوره ديگر نيز به کار خود ادامه خواهد داد. 

وي افزود: در آمريکا هيچ کس به دنبال جنگ با ايران نيست. جنگ هاي آمريکا در عراق و افغانستان پيامدهاي منفي انساني و مالي زيادي براي آمريکا در بر داشت. هرگونه دخالت نظامي در ايران بسيار خطرناک خواهد بود و واکنش هايي را به دنبال خواهد داشت و آثار جانبي زيادي در منطقه به جاي خواهد گذاشت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار