پيش فروش قطعي تندر 90 و پژو پارس

معاون بازاريابي و فروش گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به استقبال از پيش فروش محصولات اين شرکت به مناسبت عيد سعيد غدير خم اعلام کرد : پيش فروش قطعي تندر 90 و پژو پارس از روز پنجشنبه گذشته آغاز شده است.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي ايران خودرو ، عبداله بابايي با بيان اينكه شرايط پيش فروش قطعي مصوب آغاز شده است، گفت: زمان تحويل خودروهاي پيش فروش شده به انتخاب مشتري و در ماه هاي بهمن و اسفند سال 91 و فروردين 92 است.

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو خاطرنشان کرد: در اين پيش فروش 70 تا 80 درصد قيمت قطعي خودرو در هنگام ثبت نام دريافت مي شود و بقيه قبل از تحويل و در هنگام ارسال دعوتنامه گرفته خواهد شد.

بابايي با بيان اينكه پيش فروش ، نيز اينترنتي  است ، افزود: مشتريان براي ثبت نام خودرو بايد به سامانه اينترنتي ايران خودرو WWW.ikco.com  يا مراجعه و به صورت آنلاين به صورت مستقيم جهت هر مشتري يك دستگاه ثبت­ نام  
کنند.

وي متذكر شد ايران­خودرو با استفاده از سامانه خريد اينترنتي، عرضه گسترده محصولات را در سراسر كشور برنامه­ريزي کرده است تا مشتريان گرامي از دريافت خودرو با قيمت مصوب اطمينان حاصل کنند.

در نهمين دوره جايزه ملي كيفيت براي اولين بار در كشور تندر 90 ايران خودرو بالاترين نشان كيفيت( تنديس برنزي) را دريافت كرد.

همچنين شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو (ايساكو)، روش پشتيباني از راه دور (ريموت كنترلينگ) دستگاه‌هاي عيب‌ياب را اجرايي كرده است.      
  
شهريار سلطاني، معاون فني و مهندسي شركت ايساكو با بيان اين مطلب گفت:‌ در اين روش كارشناسان با استفاده از سيستم‌هاي طراحي شده، ايراد دستگاه‌هاي عيب‌ياب يا فعال كردن آن‌ها را به وسيله نرم‌افزار دستگاه‌هاي موجود كه براي نمايندگي‌هاي سراسر كشور تدارك و تجهيز شده است، از راه دور بررسي و برطرف خواهند كرد. 

وي تشريح كرد: با اين روش در بيشتر موارد ديگر نيازي به ارسال دستگاه‌هاي معيوب از نمايندگي‌هاي سراسر كشور به شركت ايساكو نيست و استفاده از اين روش صرفه جويي در زمان و هزينه را در بر خواهد داشت. 

مديريت مهندسي خودرو ايساکو در حال برنامه‌ريزي و تامين تجهيزات الكتريكي استاندارد و دستگاه‌هاي عيب‌ياب از منابع داخلي است. 

شركت ايساكو تهيه و تدارك تجهيزات الكتريكي از شركت‌هاي خارجي را كاهش داده و بنا را بر تامين اين تجهيزات از منابع داخلي گذاشته است.

 از جمله اين تجهيزات مي‌توان دستگاه عيب‌ياب خودروهاي داخلي، تستر باتري، دستگاه شبيه‌سازي سنسورها، ابزار تست پيش كشنده كمربند ايمني و كيسه هوا و همچنين ابزار انهدام كيسه هوا را نام برد.

شركت تام ايران خودرو به عنوان شريك تجاري شركت MWM در ايران قادر به تامين و ارايه خدمات پس از فروش موتورهاي گاز سوز(مولد هاي توليد همزمان برق و حرارت) از ظرفيت 400 كيلووات تا 4 مگاوات شد.  
      
پس از شناسايي شركت‌هاي معتبر توليد كننده موتورهاي گازسوز كه عمدتا اروپايي و امريكايي هستند مذاكرات دريافت نمايندگي تامين و ارايه خدمات پس از فروش با بيش از 18 شركت صورت پذيرفت و برغم اينكه بيشتر اين شركت ها به دليل تحريم از ارايه نمايندگي به شركتهاي ايراني خودداري مي كردند، شركت تام موفق شد با يكي از نمايندگي هاي شركت MWM آلمان در اين خصوص شراكتنامه تجاري امضا كند. 

با توجه به تغيير سياست هاي وزارت نيرو در خصوص احداث نيروگاه‌هاي متمركز و جهت‌گيري اين وزارتخانه و سازمان هاي مرتبط به سوي توسعه توليد پراكنده برق و استفاده از مولد هاي توليد همزمان برق و حرارت با راندمان بالا، از ابتداي سال 91 شركت تام، درصدد برآمد با امضاي موافقتنامه تامين موتورهاي گازسوز(مولدهاي توليد همزمان برق و حرارت) بتواند پاسخ‌گوي اين بخش از نياز صنعت كشور باشد./عب
برچسب ها: فروش ، خودرو ، پژو ، تندر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار