بندرعباس /

معرفی برگزیدگان جشنواره آثار وتولیدات مراکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کشور

معرفی برگزیدگان جشنواره آثار وتولیدات مراکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کشور دیشب با معرفی نفرات برتر در فرهنگسرای طوبی بندرعباس به کار خود پایان داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس در این جشنواره محبوبه کاملان از خراسان رضوی در رشته خونویسی ثلث ، صمد بلورانی از لرستان در رشته خوشنویسی نستعلیق ، در بخش طراحی لوگو محمد طاهرزاده از یزد و میترا ستاره صبح از تهران در بخش خط شکسته نستعلیق به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

در رشته روابط عمومی عبدالحمید صامتی از بندرلنگه ، یاسر طالبی از مازندران در بخش کارگردانی ، در رشته مینیاتور فاطمه عسلیان از همدان و عزیزا.گلکارزاده از تهران نفرات برتر این جشنواره بودند.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت : 43 اثر از بین 5 هزار اثر فرهنگی و هنری 37 مرکز علمی وکاربردی فرهنگ و هنر کشور در این جشنواره شرکت کردند.

این جشنواره در رشته های هنرهای تجسمی ، روابط عمومی ، پویانمایی ، فیلم سازی ، طراح لوگو، خوشنویسی، نقاشی ، کارگردانی ، تصویربرداری ، مستندسازی ، تدوین وعکس برگزار شد.

پیشدار افزود :برگزیدگان این جشنواره برای شرکت در المپیاد هنری کشور معرفی می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور در این مراسم گفت : مجوز راه اندازی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر در بندرعباس صادر شده است و در بهمن امسال دانشجو جذب می کند.

برزویی افزود : راه اندازی این مرکز در توسعه و پیشرفت ظرفیتهای هنری و فرهنگی هرمزگان تاثیر زیادی دارد.

وی گفت : دانشگاه جامع علمی کاربردی با اولویت مهارت آموزی بر اساس نیاز جامعه تحول بزرگی در نظام آموزشی کشور ایجاد کرده است.

نخستین جشنواره آثار و تولیدات مراکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کشور از 17 آبان در بندرعباس آغاز شد.

نمایشگاه 10 سال فعالیت این مراکز با شرکت 100 اثر در نگارخانه گرمساری بندرعباس از برنامه های جنبی این جشنواره بود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.