برگ ديگري از پرونده ترور منافقين از زبان خانواده‌هاي قربانيان ترور/

منافقين از بردارم تنها يک جمجمه و چند استخوان تحويل دادند

برادر شهيد نظري گفت: تنها چيزي که از پيکر برادرم باقي مانده بود يک جمجمه و يک عدد استخوان شانه‌اش بود.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه بسياري از هم وطنان بيگناهمان را به کام مرگ کشانده‌اند بر همين اساس با يکي از خانواده قربانيان ترور به گفتگو نشستيم که متن آن در ذيل آمده است.

عليرضا نظري برادر شهيد داود نظري در گفتگو با خبرنگار ما گفت: شهيد نظري به همراه ديگر هم رزمانش با 5 ماشين که حاوي مهمات جنگي بود از شهر قروه در کردستان به سمت سنندج در حرکت بوند که ناگهان توسط منافقين محاصره مي‌شوند.

وي افزود: برادرم از دوستانش مي‌خواهد تا با ترک محل متواري شوند، و خودش پشت تير بار دوشکا مي‌نشيند تا حمله‌ تروريست‌ها را دفع کند و توسط آن جنايتکاران به شهادت مي‌رسد و از جزئيات  نحوه شهادتش بي‌خبر هستم.

نظري ادامه داد : برادرم از سال 59 تا 82 مفقود الاثر بود و پدر و مادرم بارها براي يافتن نشاني از او چند بار به کردستان رفتند تا شايد بتوانند خبري از فرزندشان بگيرند که  تلاش‌ آن‌ها بي‌نتيجه ماند.

نظري اظهار داشت: برادرم هنگام شهادت 19 ساله بود و در ابتدا به استخدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامي درآمد و  پس از شروع جنگ به جبهه رفت.

وي افزود: ظهر يکي از روزهاي مرداد ماه سال 82 زماني‌که از محل کار به منزل آمدم متوجه حضور همه اهالي خانواده شدم که با گريه‌هايشان مرا نگران کردند که در جواب گفتند پيکر برادرت پيدا شده است.

برادر شهيد در پايان خاطر نشان کرد: بعد از ظهر همان روز پيکر برادرم به پزشکي قانوني برده شد که ما نيز براي ديدن پيکر پاکش به آنجا رفتيم اما تنها چيزي که از برادرم باقي مانده بود يک جمجمه، يک عدد استخوان شانه‌اش بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: منافقین ، قربانیان ، ترور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار