تبریز/

انتقاد فرماندار اهر از کندی عملیات اجرایی مسکن مهر شهرستان اهر

فرماندار اهر در جلسه شورای مسکن شهرستان اهر از کندی عملیات اجرایی برخی تعاونی های مسکن در ساخت اماکن مسکونی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی، گفت: متأسفانه با وجود پیگیریهای متعدد و مراجعات مردمی متقاضیان مسکن مهر که در تعاونی ها ثبت نام کرده اند افزود: برخی مدیران تعاونی ها به جهت عدم تخصّص لازم در حوزه مسکن با وجود گذشت مدت متمادی از آغاز عملیات اجرایی مسکن مهر تاکنون اقدام عملی در جهت ساخت مسکن متقاضیان اقدام عملی انجام نداده اند و موجبات نارضایتی مردم و مسئولان را فراهم نموده اند.

رئیس شورای مسکن شهرستان اهر تأکید کرد با هر اداره و یا مسئول تعاونی که دراین حوزه کم کاری نموده و نارضایتی مردم را فراهم نمایند برخورد می شود.

فرماندار اهر مسکن مهر را یکی از افتخارات دولت در جهت تأمین مسکن به قشر آسیب پذیر و کم درآمد جامعه عنوان کرد و افزود: باید همه تلاش کنیم که در اتمام ساخت این اماکن تسریع گردد.

وی، گفت: متأسفانه در زلزله اخیر صدها واحد مسکونی در سطح شهر اهر آسیب دیده اند که تسریع در ساخت این اماکن برای اسکان شهروندان متقاضی مؤثر خواهد بود.

این مقام مسئول در پایان با تعیین ضرب الاجل یکماهه به ادارات ذیربط و مدیران تعاونی ها اعلام کرد با هماهنگی ادارات و نهادها اقدامات لازم برای حل مشکلات حقوقی، کار و مدیریتی تعاونی ها به عمل آید و بزودی شاهد واگذاری این اماکن باشیم. /س

برچسب ها: انتقاد ، عملیات ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.