هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا؛ تصاویر بازی ها + جدول گروه ها

آقای خاص بازهم حریف کلوپ نشد/ پیروزی پرگل پاری سن ژرمن، توقف منچستر سیتی و آرسنال

اولین شب هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا با توقف رئال مقابل دورتموند پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اولین شب هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه 16 آبان ماه و از ساعت 23:15 به وقت تهران با انجام هشت بازی پیگیری شد.

گروهA  :

در این گروه و در یکی از بازی ها تیم پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس پاریس ، میزبان تیم دینامو زاگرب بود .

این بازی با نتیجه 4 بر صفر به سود فرانسوی ها به پایان رسید و الکس در دقیقه 16، ماتئودی در دقیقه 61، ژرمی منز در دقیقه 65 و هورائو در دقیقه 80 گلهای آنها را به ثمر رساندند.

دیگر بازی این گروه را دو تیم دیناموکیف و پورتو برگزار کردند.

در این بازی که در ورزشگاه المپیسکی کیف برگزار شد دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

جدول گروه A :

 

نام تیم

بازی

امتیاز

1

پورتو

4

10

2

پاری سن ژرمن

4

9

3

دیناموکیف

4

4

4

دیناموزاگرب

4

0

گروه B :

در یکی از بازی های این گروه دو تیم شالکه 04 و آرسنال در ورزشگاه گلزن کرشن رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

در این بازی در حالیکه آرسنالی ها با دوگل از میزبان خود پیش بودند اما در نهایت امتیازات را با تیم میزبان تقسیم کردند و به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

گل های این بازی را کلاوس یان هانته لار در دقیقه 2+45 و فارفان در دقیقه 67 برای شالکه و تئو والکات در دقیقه 18 و اولیور گیرود در دقیقه 26 برای آرسنال وارد دروازه حریف کردند.

 

در دیگر بازی این گروه نیز تیم المپیاکوس یونان سه بر یک مون پلیه فرانسه را در ورزشگاه خانگی خود جئورجیوس کارایسکاکیس، شکست داد.

در این بازی پائولو ماچادو در دقیقه 4، گروسو در دقیقه 80 و میتروگلو در دقیقه 82 برای میزبان گل زدند و تنها گل فرانسوی ها را بلهاندا در دقیقه 66 و از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میزبان کرد.

جدول گروه B :

 

نام تیم

بازی

امتیاز

1

شالکه 04

4

8

2

آرسنال

4

7

3

المپیاکوس

4

6

4

مون پلییر

4

1

گروهC  :

در ورزشگاه جوزپه مه آتزا روسونری ها میزبان مالاگای اسپانیا بودند تا شکست بازی قبلی خود مقابل این تیم اسپانیایی را جبران کنند، اما الیسئو در دقیقه 40 مالاگا را از میزبان پر آوازه خود جلو انداخت تا کار برای شاگردان آلگری سخت شود.

در نیمه دوم و در دقیقه 73 پاتو بازی را به تساوی کشاند و این نتیجه تا پایان بازی پا برجا ماند تا میلانی ها در خانه به کسب حداقل امتیاز قناعت کنند.

دیگر بازی این گروه در ورزشگاه کونتانت واندن استوک بروکسل، زمین اختصاصی اندرلخت برگزار شد.

در این بازی میزبان موفق شد با تنها گل دقیقه 17 بوکانی بر مهمان روسی خود تیم زنیت سنپترزبورگ غلبه کند.

جدول گروه C :

 

نام تیم

بازی

امتیاز

1

مالاگا

4

10

2

آث میلان

4

5

3

اندرلخت

4

4

4

زنیت سنپترزبورگ

4

3

گروه D :

حساسترین بازی های این شب در این گروه برگزار شد.

در ورزشگاه سانتیابو برنابئو مادرید، کهکشانی های مادریدی با سرمربیگری آقای خاص مقابل شاگردان یورگین کلوپ از دورتموند آلمان قرار گرفتند .

در این بازی دورتموندی ها  در دقیقه 28 توسط مارکو رئوس به گل رسیدند اما شاگردان مورینیو در دقیقه 34 با ضربه سر پپه این گل را جبران کردند اما این پایان کار دو تیم در نیمه اول نبود و در دقیقه 45 گوتزه با کمک آربالوئا گل دوم زردپوشان دورتموندی را وارد دروازه میزبان کرد.

در نیمه دوم شاگردان مورینیو برای فرار از شکست، و شاگردان کلوپ برای حفظ نتیجه می جنگیدند و دورتموندی ها تا دقیقه 89 به خواسته خود رسیده بودند که مسعود اوزیل آلمانی مانع رسیدن هموطنانش به خواسته شان شد و با یک ضربه کاشته تماشایی دروازه وایدن فلر را باز کرد و بازی با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید تا بار دیگر آقای خاص مقابل یورگین کلوپ جوان متوقف شود.

در آستانه انتخاب مرد سال فوتبال جهان، ستاره پرتغالی رئال مادرید ناکام بزرگ هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا بود؛ وی در جریان بازی علیرغم تلاش زیاد موفق به باز کردن دروازه دورتموند نشد.

دیگر بازی این گروه را دو تیم منچستر سیتی انگلیس و آژاکس در ورزشگاه منچستر برگزار کردند.

این بازی نیز همانند دیگر بازی این گروه با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا شاگردان مانچینی برای صعود به مرحله بعد کار سختی داشته باشند.

در این بازی آژاکسی ها با دو گل دی یونگ در دقایق 10 و 17 از میزبان پیش افتادند اما یحیی توره در دقیقه 22 و سرخیو آگوئرو در دقیقه 74 با گلزنی برای منچستر کار را به تساوی کشاندند.

جدول گروه D :

 

نام تیم

بازی

امتیاز

1

دورتموند

4

8

2

رئال مادرید

4

7

3

آژاکس

4

4

4

منچستر سیتی

4

2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملیکا
۰۰:۱۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۳
عالی بود
آخرین اخبار