برگ دیگری از پرونده ترور منافقین از زبان خانواده‌های قربانیان ترور/

منافقين با ترور، طعم تلخ يتيمي را به کام فرزندم نشاندند/فرزندم هرگز پدرش را نديد

همسر شهيد سبقت الله تیمورنیا گفت: زماني که همسرم به شهادت رسيد دوماهه باردار بودم و منافقين با ترور، فرصت ديدار فرزندم را از پدرش گرفتند.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران گروهک تروریستی منافقین طی اعمال جنایتکارانه تعداد بسیاری از هموطنان بی گناهمان را به کام مرگ کشانده که بر همین اساس با یکی از خانواده قربانیان ترور به گفتگو نشستیم که در ذیل متن آن آمده است.

مهوش درزي، همسر شهید سبقت الله تیمورنیا یکی از قربانیان ترور گروهک تروریستی منافقین با بیان اینکه روز شهادت همسرم به همراه او برای خرید به بازاری واقع در میدان راه آهن رفته بودیم گفت: زمانی که در صف اتوبوس بودیم با انفجار بمبی که در ماشین ژیان کار گذاشته شده بود همسرم به شهارت رسید و خودم به دلیل مجروحیت بالا راهی بیمارستان شدم .

وي ادامه داد: حدود يك ماه از شهادت همسرم اطلاعي نداشتم يعني خانواده به خاطر حال من چيزي نمي گفتند چون من باردار بودم وهمه نگران حالم بودند ، خانواده من به دليل حال نا مساعدم مرا به تشييع جنازه همسرم هم نبردند كه بتوانم با او خداحافظي كنم ، يكسال هم نمي شد كه ازدواج كرده بوديم .

همسر شهید تیمورنیا با بیان اینکه پس از وقوع انفجار به دلیل مجروحیت بالایی که داشتم چیزی را به خاطر نمی آورم، افزود: جراحتم به قدری بالا بود که حدود یک ماه در بیمارستان بستری و از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شديد شدم.

وی با اشاره به حادثه ترور شهید تیمورنیا ادامه داد: بمب گذاري توسط گروهک تروریستی منافقین صورت گرفته بود که هدف اين جنايتکاران کشتار انسان‌هاي بي‌گناه در آن منطقه بود.

درزي اظهار داشت: همسرم کارمند دانشگاه امیرکبیر بود و زماني که به شهادت رسيد دوماهه باردار بودم و منافقين با ترور، فرصت ديدار فرزندم را از پدرش گرفتند.

وي در پايان يادآور شد: همسرم تنها 22 ساله بود که توسط منافقين به شهادت رسيد و من نمي‌دانم به کدامين گناه اين جنايتکاران اورا به کام مرگ کشاندند و فرزندم رايتيم کردند.

انتهاي پيام/

پ2

برچسب ها: ترور ، شکستگی ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار