تبریز/

عقد قرار داد اجرای 48 طرح تحقیقاتی در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در دانشگاه تبریز

مدیر امور فناوری دانشگاه تبریز از انعقاد قرار داد اجرای 48 طرح تحقیقاتی در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه در شش ماهه اول سال جاری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، جعفری با بیان اینکه اجرای این طرح ها از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز را در راستای توسعه ارتباط این دانشگاه با بخش صنعت و جامعه بیان کرد و افزود: این تعداد طرح به ارزش حدود 30 میلیارد ریال با دستگاه های اجرایی مختلف منعقد شده است.

وی در ادامه عقد قرارداد این تعداد طرح با مراکز تحقیقاتی، صنعتی و دستگاه های اجرایی را گام موثری برای توسعه همه جانبه منطقه و کشورمان دانست و یادآور شد: این طرح ها در حوزه های مختلف از جمله ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و صنعت در حال اجرا است.

به گفته وی درهمین مدت نیز 7 طرح تحقیقاتی به ارزش سه میلیارد و و پانصد هزار ریال از سوی اعضای هیات علمی این دانشگاه به پایان رسیده و یک طرح پژوهشی هم تجاری سازی شده است.

وی با بیان اینکه این دانشگاه آماده هر گونه همکاری و انعقاد قرار داد اجرای طرح های تحقیقاتی مختلف با دستگاههای دولتی و خصوصی است، تصریح کرد: آزمایشگاه های مجهز، اساتید مجرب و ظرفیت های بالای پژوهشی این دانشگاه فرصت های خوبی را اجرای همکاری های متقابل فراهم کرده است.

مدیر امور فناوری دانشگاه تبریز در ادامه بهره گیری از امکانات صنایع برای آموزش دانشجویان، تشکیل کلاسهای باز آموزی شاغلین صنایع در دانشگاه، ارائه خدمات فنی و مشاوره توسط دانشگاهیان برای صنایع و انجام تحقیقات مورد نیاز صنایع را از جمله اهداف و وظایف بخش ارتباط با صنعت این دانشگاه بیان کرد و افزود: در شش ماه اول سال جاری 1063 دانشجو از این دانشگاه برای گذراندن دوره های کارآموزی به مراکز صنعتی و تحقیقاتی معرفی شده و همچنین درهمین مدت بیش از یک هزارو 300 نفر دانشجو در 54 مورد جهت بازدید از مراکز صنعتی و هم اخذ اطلاعات جهت اجرای پروژه های دانشجویی معرفی شده اند./س

 

برچسب ها: عقد ، تحقیقاتی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.