کورش زارعی در شبکه سحر

حضور کوروش زارعی بازیگر سریال "یوسف پیامبر(ع)" در برنامه "ما و شما"ی سیمای کردی و پخش فیلم سینمایی "راه نجات" از سیمای بوسنیایی، تازه های یکشنبه این هفته شبکه جهانی سحر هستند.

*بازیگر نقش "لاوی" سریال یوسف پیامبر(ع)، در شبکه سحر
به گزارش باشگاه خبرنگاران، کوروش زارعی بازیگر نقش "لاوی" برادر بزرگ یوزارسیف در سریال "یوسف پیامبر(ع)" در برنامه این هفته "ما و شما"ی سیمای کردی شبکه سحر حضور می یابد و درباره تجربه ایفای نقش در این مجموعه با بینندگان کردزبان گفت و گو می کند.
برنامه "ما و شما" به تهیه کنندگی مصطفی سیفی، یکشنبه هر هفته ساعت 21:00 به وقت تهران با حضور یکی از بازیگران سریال های در حال پخش سیمای کردی شبکه سحر یا عوامل دوبله کردی از این سیما پخش می شود.
 
*شبکه سحر، بینندگان بوسنیایی زبان  را از "راه نجات" عبورمی دهد
براساس فیلم سینمایی "راه نجات" ساعت 11:35 به وقت تهران به مدت 82 دقیقه از سیمای بوسنیایی شبکه سحر برای بینندگان سحر در بوسنی و هرزگوین پخش خواهد شد.
 
"راه نجات" به سرپرستی مهدی سعادت احمدنیا و بر اساس ترجمه ای از اصغر نیک سیرت به زبان بوسنیایی زیرنویس شده است. ندیم بگوویچ ویراستاری متون این فیلم را برعهده داشته و مهدی سعادت احمدنیا نیز اپراتوری آن را انجام داده است.
فيلم سينمايي "راه نجات" محصول سال 1390 شبكه جهاني سحر است که راما قویدل كارگرداني و سعید سعدی تهيه كنندگي آن را بر عهده داشته اند و با حضور بازیگران سوری و لبنانی به زبان عربی تولید شده است. اين فيلم داستان "مها" پرستار مهربان و دلسوز پرورشگاهی با نام بهشت در غزه را روايت مي كند که بر اثر حادثه اي حافظه اش را از دست داده و ديگر بچه هاي پرورشگاه را نمي شناسد .../ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار