ایمن سازی و بهسازی راهها در دستور کار جدی اداره کل راه و ترابری تهران

ایمن سازی، بهسازی و روکش آسفالت آزادراهها، بزرگراهها و راههای اصلی استان تهران در دستور کار جدی ما قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، فریبرز واحدی مدیرکل راه و ترابری استان تهران در این باره گفت: تاکنون 60 در صد تعهداتی که از ابتدای سال برای خود هدفگذاری کرده بودیم، محقق شده است.

وی با اشاره به اعتماد بخش خصوصی به اداره کل راه و ترابری استان تهران و اجرای پروژه ها بدون دریافت اعتبارات کامل گفت: مشاوران و پیمانکاران با وجود کمبود بودجه تمامی فعالیتهای خود را انجام داده و پروژه ها را پیش برده اند.

وی درباره پیشرفت پروژه های اجرایی این اداره کل تصریح کرد: 6 خطه کردن محور چیتگر به اتمام رسیده تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، همچنین تقاطع های بزرگ شهر قدس و خاور شهر از پروژه های شاخص استان تهران نیز با سرعت مطلوبی در حال اجرا بوده و تقاطع خاورشهر به اتمام رسیده و آماده بهره برداری است.

واحدی در پایان به خارج شدن شمال شرق تهران از بن بست اشاره کرده و گفت: یکی از خواسته های مردم تهران اتصال جاده امام رضا (ع) به بزرگراه شهید بابایی بوده که بحمدا... پروژه اتصال پاکدشت به بزرگراه شهید بابایی در دست اجرا بوده، قطعه یک آن با سرعت مناسبی اجرا شده که پروژه مذکور شمال شرق تهران را از بن بست خارج کرده و به محور تهران- سمنان- مشهد متصل می کند./س
برچسب ها: راه ، ایمن سازی ، بزرگراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار