اميريان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسئولان از رسيدگي به امور مردم غافل نشوند

دبير کل دفتر تحکيم وحدت با تاکيد بر اينکه مردم ايران لايق بهترين‌ها هستند، گفت: مسئولان قدر خدمت‌رساني به اين مردم را بدانند و از بروز جريانات و حواشي که آنان را از رسيدگي به امور مردم غافل مي‌کند، جلوگيري کنند.

مهدي اميريان دبير کل دفتر تحکيم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لزوم وحدت سران قوا گفت: يکي از دغدغه‌هاي اصلي مردم مسائل اقتصادي است، مسئولان نيز بايد به جاي پرداختن به مسائل حاشيه‌اي نسبت به حل مشکلات اقتصادي مردم اهتمام داشته باشند.

وي اضافه کرد: مسئولان بايد با همدلي و هماهنگي و اولويت دادن به مسائل اقتصادي اجازه به حاشيه بردن مسائل را ندهند.

دبير دفتر تحكيم وحدت خاطرنشان کرد: بنابراين از مسئولان انتظار مي‌رود که در اين شرايط خاص اقتصادي با يکديگر متحد شده و طي جلسات مشترک ضمن حل اختلافات جزئي ميان خودشان به در صدد حل مشکلات معيشتي مردم و مسائل کلان کشور باشند.

اميريان با اشاره به ظرفيت هيئت حل اختلاف قوا تصريح کرد: قانون اساسي کشور از ظرفيت و پتانسيل‌هاي زيادي برخوردار است و براي اين موارد هئيت حل اختلاف قوا پيش بيني شده است که مسئولان بايد از اين پتانسيل استفاده کنند.

وي با بيان اينکه علني شدن اختلاف ميان مسئولان اعتماد مردم را سلب مي‌كند، اظهارداشت: با توجه به شرايط خاص اقتصادي کشور اينگونه اعمال فقط موجب سوءاستفاده بدخواهان مي‌شود.
 
اميريان با تاکيد بر اينکه مردم ايران لايق بهترين‌ها هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان قدر خدمت‌رساني به اين مردم را بدانند و از بروز جريانات و حواشي که آنان را از رسيدگي به امور مردم غافل مي‌کند، جلوگيري کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار