هيئتها و شخصيتهاي بارز شهر ناصره در فلسطين اشغالي درخواست وزارت جنگ رژيم صهيونيستي براي به خدمت گرفتن جوانان عرب مسيحي در ارتش اين رژيم را قاطعانه رد کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، پايگاه اينترنتي روزنامه الجريده کويت در شماره امروز خود نوشت :  وزارت  دفاع  اسرائيل اين تصميم را در کنفرانسي ويژه در  منطقه « نتساريت عيليت » با حضور شمعون گاپسو شهردار اين منطقه و  تعدادي از روحانيون  مسيحي و مسئولان  شهر ناصره اتخاذ کرد.

اين روزنامه نوشت: هيئتها و شخصيتهاي عربي و مسيحي اين ابتکار و طرح وزارت  دفاع  اسرائيل و مشارکت کاهنان مسيحي عرب در اين کنفرانس را محکوم کردند.

در همين حال شوراي عربي طايفه ارتدوکس در ناصره حتي «جبرائيل نداف» يکي از شرکت کنندگان در  اين کنفراس را از عضويت در اين شورا محروم کردند.

از سوي ديگر شوراي عربي طايفه ارتدوکس در ناصره با صدور بيانيه اي اعلام کرد :  درباره نشستي که به منظور تشويق جوانان مسيحي براي خدمت سربازي در ارتش اسرائيل با ادعاي حمايت از طايفه مسيحيت برگزار شده است ،  تحقيق و  بحث و بررسي   خواهد کرد .

گفتني است «ناصره »  يکي از شهرهاي عرب نشين و از اراضي اشغالي سال هزار و نهصدو چهل و هشت  و يکي از شهرهاي زيارتي مسيحيان  در فلسطين اشغالي به شمار مي آيد  که ياد بودها و مراسم  ديني زيادي در آن برگزار مي گردد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار