رئيسي در نشست دانشجويي:

مواضع اقتصادي کانديداهاي احتمالي در انتخابات را بررسي مي‌کنيم

نماينده اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل گفت: قصد داريم تا مواضع اقتصادي گروه‌هايي که قرار است در انتخابات رياست جمهوري شرکت کنند را در دانشگاه‌ها بررسي کنيم.

 به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، معين رئيسي نماينده اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل در نشست تشکل‌هاي دانشجويي که درباره موضوع عدالت‌خواهي در محل اين اتحاديه برگزار شد اظهار داشت: اگرچه عدالت‌خواهي وظيفه همه مسئولان است ويژگي‌هاي جنبش دانشجويي مانند فرهيختگي، فعال بودن و نگاه ارزشي داشتن باعث مي‌شود که عدالت‌طلبي را بيشتر دنبال کنند. لذا عدالت خواهي شرط هميشگي دانشجويان است و طبق فرموده مقام معظم رهبري اين مربوط به يک دوره خواست نيست.

وي افزود: عدالت طلبي يک گرايش فطري است که ممکن است در طول زمان دچار خدشه شود بنابراين يک سري عوامل مانند رفاه‌زدگي و حد و مرزهايي که افراد دور خود مي‌کشند و از صدر اسلام تا انقلاب اسلامي نيز ديده شده، گرد و غبارهايي است که به رفتار مسئولان دامن مي زند.

وي تصريح کرد: متأسفانه مسئولان با رقابت‌هاي سياسي و نامه نگاري‌هاي خود موجب نگراني مردم مي شود و با توجه به اينکه انقلاب اسلامي را پرچم‌دار عدالت خواهي و الگوي بيداري اسلامي در منطقه و جهان مي‌دانيم اختلافات مسئولان به اين موضوع خدشه وارد مي کند.

نماينده اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل با اشاره به اينکه عدالت در عرصه گفتماني و عملي به صورت توأمان مدنظر است گفت: قوه قضاييه که کارنامه خوبي را در مبارزه با مفاسد اقتصادي نشان داده لذا نبايد خود را درگيري حاشيه‌ها کرده و از اصول غافل شود و يا در ميان نمايندگان مجلس که وظيفه اصلي‌شان پرداختن به گفتمان عدالت و حاکم شدن گفتمان اصلي انقلاب است متأسفانه برخي از مسائل نامناسب ديده مي شود و رئيس جمهور محترم نيز از اين قضيه مستثني نيست. لذا شخصي که مي آيد و خود را پرچمدار عدالت طلبي معرفي مي‌کند به اين معنا نيست که تا آخر خود را در اين راه حفظ کند.

رئيسي با اشاره به برخي از اقدامات عملي تشکل متبوع خود اظهار داشت: وظيفه خود در جنبش دانشجويي را باز توليد مفاهيم عدالت خواهانه قرار داديم و پيگيري مسائلي مانند دانشگاه آزاد را داشتيم.

وي افزود: اکنون نيز بحث توزيع ناعادلانه منابع ورزشي در سطح استان‌ها و رشته‌هاي مختلف که موجب سرمايه سالاري و چهره سازي از افراد نالايق شده را پيگيري کرده ايم.

نماينده اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل تصريح کرد: قصد داريم تا مواضع اقتصادي گروه‌هايي که قرار است در انتخابات رياست جمهوري شرکت کنند را در دانشگاه ها بررسي کنيم لذا اين مباحث انتخاباتي را از ترم آينده آغاز مي کنيم.

انتهاي پيام

برچسب ها: رئیسی ، انجمن ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار