یک کارشناس سیاست خارجی:

رئیس جمهور آینده آمریکا باید به نقش مؤثر ایران در حل معادلات جهانی توجه کند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: در برنامه نامزدهای انتخاباتی آمریکا، سلطه و نقش رژيم جعلی صهيونيستي مشهود بوده اما در نهايت هر کاندیدايي که بر سر کار آید باید به نقش مؤثر و چشمگیر ایران در حل معادلات جهانی توجه کند.

حسين متفكر در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي ايران همواره در راستای عدالت آماده مذاکره بوده است، اظهار داشت: ایران در راستای تحقق صلح جهانی، همواره آماده گفتگو بر مبناي عدالت بوده، اما غرب به دلیل خوی استکباری و هراس از موقعیت ایران حاضر به پذیرش حقایق نیست.

وی ادامه داد: دروغ پردازی‌ها در خصوص روابط ایران و آمریکا قطعا به ضرر آمريكا و غرب تمام خواهد شد، چراکه غربي‌ها سعی دارند با دروغ پردازی و بیان برخی مسائل به اهداف شوم خود دست یابند. آنها از امتیاز دادن به ایران هراس دارند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به انتخابات آتي ریاست جمهوری در آمریکا، تأکيد کرد: در برنامه نامزدهای انتخاباتی آمریکا، سلطه و نقش رژيم جعلی صهيونيستي مشهود بوده اما در نهايت هر کاندیدايي که بر سر کار آید باید به نقش مؤثر و چشمگیر ایران در حل معادلات جهانی توجه کند.

انتهای پیام/ش3
برچسب ها: آمریکا ، انتخابات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار