محکومیت منع حجاج از شرکت در مراسم برائت از مشرکین

روحانی لبنانی و رییس جنبش الامة با تاکید بر ضرورت برائت جستن از مشرکان و دشمنان مسلمانان در موسم حج ، منع حاجیان از شرکت در مراسم برائت و کشتار آنها را محکوم کرد و برخی گروه ها را به جای افتادن در ورطه گمراهی و تکفیر مسلمانان به اهمیت دادن به قضیه فلسطین فراخواند.

 به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، «شیخ عبدالناصر عبدالله جبری» رییس جنبش الامة، استاد دانشگاه الدعوة الاسلامیة و دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان، در گفتگو با این شبکه تصریح کرد: امروز با کمال تاسف می بینیم جریان های تکفیری در گوشه و کنار شکل گرفته اند و به جای این که علیه دشمنان حقیقی امت اسلام بجنگند و به سوی فلسطین اشغالی حرکت و آن را از لوث وجود صهیونیست های کافر پاک کنند، به جان برادران خود افتاده اند و خون و مال یکدیگر را مباح می شمرند.

شیخ جبری همچنین گفت: میان حاکمان و ملت ها فاصله ایجاد شده است و سران کشورهای اسلامی به آمریکا و غرب سر سپرده اند اما به فضل خداوند سبحان ملت ها هنوز بیدار و آگاهند و می توانند سره را از ناسره و دوست را از دشمن تشخیص دهند؛ اگرچه تعدادی از میان آنان گمراه شده اند و دنباله روی حاکمانشان هستند و باعث درگیری، جنگ و اختلاف شده اند.

وی افزود: ملت حقیقت امور را می داند و آگاه است که آمریکا دشمن ملت ها و شیطان بزرگ است و با تمام توان علیه مسلمانان توطئه می کند، تا ملت های مسلمان همیشه دچار تفرقه و منازعه باشند. چنانکه می بینیم در اثر این تفرقه ها برخی کشورهای اسلامی به اشغال در آمده و در برخی فتنه ایجاد شده است.
برچسب ها: عربستان ، برائت ، مشرکین ، حجاج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار