کرمان/

107 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های کشاورزی در نرماشیرتصویب شد

107 میلیارد و 230 میلیون ریال اعتبار برای اشتغال جوانان در طرح‌های دامپروری و کشاورزی این شهرستان تصویب شده است.

محمود سام‌نژاد فرماندارشهرستان نرماشیر با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان گفت: با اعتباری بالغ بر 107 میلیارد و 230 میلیون ریال زمینه اشتغال جوانان در شهرستان نرماشیر در طرح‌های دامپروری و کشاورزی فراهم می‌شود.

وی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی، مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه زمینه اجرای طرح‌های کشاورزی و دامپروری را با توجه به ظرفیت منطقه فراهم کنند.

سام‌نژاد با بیان اینکه نرماشیر شرایط مناسبی برای این طرح‌ها دارد، یاداورشد: این شهرستان یکی از قطب‌های کشاورزی و دامداری شرق استانکرمانمحسوب می‌شود و باید زمینه فعالیت جوانان جویای کار را به این سمت و سو هدایت و تسهیلات لازم به آنان برای اجرای طرح‌ها داده شود.

فرماندار نرماشیر تصریح کرد: در پرداخت تسهیلات نهایت دقت و کنترل اعمال شود تا تسهیلات به افراد سودجو تعلق نگیرد و فقط در مسیر طرح مورد نظر هزینه شود.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی و اشتغال نرماشیر 45 پرونده متقاضی استفاده از تسهیلات در زمینه اجرای طرح‌های پرواربندی گاو، گوسفند، شترمرغ و همچنین اجرای کاشت گلخانه‌ای به تصویب رسید و متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شدند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.