تبریز/

صرف انتقاد از برنامه ی تبریز 95، کافی نیست

سخنگوی شورای اسلامی شورای شهر تبریز گفت: صرف انتقاد از برنامه تبریز 95 و خارج ساختن آن از دستورالعمل شورای شهر کافی نیست و باید برنامه ی پنجساله ی شهرداری تبریز در اسرع وقت، تائید یا رد شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، درسخوان در سخنان پیش از دستور جلسه ی شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر لزوم تدوین برنامه ی درازمدت برای شهرداری گفت: برنامه تبریز 95 زیر بنای توسعه و عمران شهری در پنجسال آینده است و باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

درسخوان یادآور شد: صرف انتقاد از برنامه و خارج ساختن آن از دستورالعمل شورا کافی نیست و باید برنامه ی پنجساله ی شهرداری تبریز در اسرع وقت، تائید یا رد شود.

وی با انتقاد از برنامه های راه سازی در سطح کلان کشور گفت: در این برنامه ها آگاهانه یا ناآگاهانه به نقش و جایگاه تبریز در کشور و شمالغرب کشور بی اعتنایی شده و تبریز در انزوا قرار گرفته است.

وی با تاکید بر احیای جایگاه مرکزیت تبریز در کشور و نیز شمالغرب، از شورای نامگذاری شهرداری تبریز خواست تا خیابانهایی تحت عنوان اردبیل، زنجان و اورمیه در تبریز نامگذاری شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز با انتقاد از عدم جابجایی ترانس برق در مسیرگشائی های صورت گرفته و عملیاتی نشدن طرح پل قاری، خواستار تسریع در اجرای این طرح ها شد.

تصویب پرداخت مبلغ 30 میلیون برای جشن گلریزان در حمایت از زندانیان، موافقت در خصوص سرمایه گذاری در شهرک خاوران و یکپارچه شدن سیستم های نرم افزاری شهرداری تبریز از جمله مصوبات این جلسه ی شورای اسلامی شهر تبریز بود./س

برچسب ها: صرف ، انتقاد ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.