دروازه بان جدا شده تیم ملی فوتسال:

تصمیم با مربیان بود/ خسوس در کار صانعی دخالتی ندارد

گلر خط خورده تیم ملی فوتسال گفت: به تصمیم مربیان احترام می گذارم و پس از اين به منظور کسب آمادگي براي حضور در تيم ملي تلاش مي کنم.

 مجتبی نصیری نيا  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:  انتخاب ترکیب تیم ملی برای مسابقات  جام جهانی  بر عهده کادر فنی بوده و تصمیم با آنهاست بنابر این به نظر مربیان احترام می گذارم به هر حال وظیفه ام تلاش برای  تیم ملی بود که در حد توانم انجام دادم  کادر فنی  هم معیار های خاص خود را دارد.

گلر خط خورده تيم ملي فوتسال گفت:  شرایط خوبی  دارم و با توجه به قهرمانی پی در پی تیم شهید  منصوری قرچک طی دو سال گذشته عنوان بهترین خط دفاعی از آن تیم ما بود.

وی درخصوص  شرایط تیم ملی  فوتسال برای  حضور در مسابقات جام جهانی  تایلند تصریح کرد: تیم ملی بسیار خوبی داریم که ترکیبی  از جوانان و باتجربه ها را دراختیار دارد اما کار سختی را در مسابقات جام جهانی  خواهد داشت در هر صورت عقیده دارم تیم ملی کشورمان  توانایی حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا را داراست و حتی پتانسیل قهرمانی جهان را هم دارد و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را  کسب کنیم.

نصيري نيا درمورد حضور (خسوس کاندلاس) در تیم ملی  فوتسال گفت:  بهر حال  خسوس مربی تازه واردی است که مدت کمی در کنار تیم ملی  فعالیت کرده و شاید اگر زودتر وارد کشور می شد می توانست شناخت بیشتری  از تیم ملی داشته باشد.
خسوس مربی با شخصیتی است که تنها به علی صانعی سرمربی تیم ملی  مشاوره می دهد و دخالتی در کار وی ندارد.

وی افزود:  خسوس مربی بزرگی است که به گفته مسئولان کارنامه خوبی دارد که  میتواند به تیم ملی کمک بسیاری کند.

دروازه بان تیم شهید  منصوری قرچک گفت:  تیم منصوری مسابقات این فصل لیگ برتر را بد شروع کرد و بسیار دیر بسته شد به طوریکه برای نخستین بار بازیکنان تنها چند جلسه تمرین داشتند.

نصيري نيا ادامه داد:  در بازی اول لیگ  برتر مقابل تیم میثاق  تهران باخت بدی داشتیم اما پس از آن تیم شرایط  بهتری پیدا کرد و در هفت  بازی تنها هفت گل دریافت کند.

وی گفت: نتایج ضعیف تیم را جبران کردیم و هم اکنون شرایط خوبی داریم و در پنج بازی  اخیر برنده بودیم.

نصیری نیا افزود:  امیدوارم روند رو به رشد تیم منصوری ادامه دار باشد تا بتوانیم سومین قهرمانی پی درپی  در لیگ را کسب کنیم امسال همه تیم ها پر قدرت در لیگ شرکت کرده اند و پیروزی  مقابل آنها به آسانی کسب نمی شود./مح

 

 

 

 

 

 


 

برچسب ها: خورده ، تیم ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار