گفتگوي باشگاه خبرنگاران با سجادپور درباره وضعيت اكران و توليد در سينما:

فروش هاي خوبي را در نيمه دوم سال شاهد بوديم /رسانه ها و فيلمسازان جو را آلوده نكنند

فضاي اكران با رفع موقت مشكلات اكران نوروزي به حالت طبيعي بازگشته و نيمه دوم سال شاهد فروش هاي خوبي در سينما بوديم.

عليرضا سجادپور معاون امور فعاليت هاي سينمايي و سمعي و بصري در خصوص اكران نيمه دوم سال و فروش فيلم ها به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: به طور كلي بعد از رفع موقت مشكلات اكران نوروزي در حال حاضر فضاي اكران سينما به حالت طبيعي برگشته و نيمه دوم سال با فروش هاي خوبي روبرو هستيم.
وي افزود: فيلم هاي اكران شده در ژانر كودك با آغاز سال تحصيلي با فروش خوبي روبرو شد و مي‌توان گفت اين ژانر دوباره به وضعيت نرمالي رسيده است.
سجادپور در خصوص فروش فيلم در ژانر كودك بيان كرد: در ژانر كودك شاهد فروش انفجاري يكي از فيلم هاي اكران شده بوديم كه فروش آن منجر به افزايش فروش ديگر فيلم هاي اكران شده در آن زمان شد بر همين اساس تا آخر سال سهميه كودك را افزايش خواهيم داد.
سجادپور تصريح كرد: اوايل سال به دليل بروز مشكلات در اكران نوروزي سينماها نتوانستند از تمامي ظرفيت هايشان استفاده كنند اما در حال حاضر با آغاز اكران نيمه دوم سال و تراكم فيلم ها بعضي از سينماها با كمبود ظرفيت مواجه شدند كه به آن ها 2 ظرفيت اضافه كرديم.
وي در خصوص اعتراض بعضي از فيلمسازان نسبت به فروش فيلمشان و تحليل هاي نادرست بعضي از اهالي رسانه گفت: متاسفانه بعضي از فيلمسازان و اهالي رسانه ديدگاه منفي نسبت به اكران و فروش فيلم ها در سينما دارند و مدام در حال اعتراض و ارائه تحليل هاي نادرست نسبت به سينما و ارقام فروش فيلم ها هستند كه بايد به آن ها گفت با تحليل هاي نادرستشان جو سينما را آلوده نكنيد.
معاون امور فعاليت هاي سينمايي و سمعي و بصري در خصوص توليدات سينما افزود: در حال حاضر بيش از 10 فيلم در دست توليد است و در جهت پاسخگويي به بخش اكران سينماها، بخشي از نريتو و نگاتيوها را ديجيتالي كرديم و همه اين ها به دليل برنامه ريزي خوب صنوف بوده است.
وي در خصوص پخش آنونس ها در رسانه و محيط هاي عمومي شهر خاطرنشان كرد: در جهت اطلاع رساني و افزايش فروش آثار اكران شده در سينما از تمامي ظرفيت ها و تبليغات محيطي و رسانه استفاده كرديم كه اميدوارم سازمان هم در اين جهت همكاري هاي خوبي را با ما داشته باش./ي2
برچسب ها: سجادپور ، سینما ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار