آغاز احداث سازه ساختماني صحن آيت اله كاشاني

معاون فني و عمران شهرداري منطقه 20گفت: توسعه صحن غربي حرم حضرت عبدالعظيم با هدف پذيرش بيشتر زائران در دستور كار است.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، ابراهيم بابازاده گفت: احداث سازه ساختماني صحن آيت اله كاشاني به مساحت 3500 مترمربع آغاز شده است كه به اين ترتيب ضلع غربي حرم حضرت عبدالعظيم(ع) توسعه مي يابد تا جوابگوي پذيرش حجم بالاي زائران باشد.
 
بابازاده به لزوم حفظ قبور و عدم امكان تردد ماشين آلات سنگين اشاره كرد و اظهار داشت: فونداسيون صحن آيت اله كاشاني با نصب 400 ميكروپايل(ريزشمع) با رعايت جزئيات اجرايي خاص به منظور جلوگيري از تخريب قبور در حال اجراست.
 
وي با بيان اين مطلب كه  طبق  دستور شهردار تهران اجراي اين پروژه تا مرحله سفتكاري بر عهده شهرداري است عنوان  كرد: ديوارهاي بتني به ارتفاع 5 تا 7 متر، رواق هاي پيراموني و سقف بتني با الگوي معماري خاص در بخش مياني صحن آيت اله كاشاني در نظر گرفته شده است كه محل اجراي آن داراي قبور به هم فشرده و چند طبقه است.
 
بابازاده در پايان  خاطرنشان كرد: توسعه صحن مصلي، مسقف نمودن ضلع شرقي با سازه هاي ثابت و تملك املاك معارض ضلع شمال آستان حرم حضرت عبدالعظيم(ع) از جمله اقدامات شهرداري در راستاي پيشرفت روند اجرايي طرح توسعه آستان حرم حضرت عبدالعظيم(ع) است كه در دستور كار قرارگرفته است.

برچسب ها: احداث ، سازه ، ساختمانی ، کاشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار