محموله 15 میلیارد تومانی به مقصد نرسید

رئیس پلیس ویژه غرب استان تهران صبح امروز از کشف یک محموله مواد مخدر به ارزش 15 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سرهنگ اصلانی صبح امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با تشریح این خبر گفت:‌ از 2 ماه قبل ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان ملارد با انجام اقدامات پلیس و کسب گزارشات مردمی از رفت و آمدهای مشکوک دریک گاوداری در روستای بیدگنه مطلع و در تحقیقات اولیه دریافتند این گاوداری خالی از هر نوع دام است.
در ادامه ماموران با انجام بررسی های بیشتر و پوشش های مختلف انتظامی متوجه شدند افرادی قصد انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر به این محل را دارند.
بدین ترتیب با مشخص شدن زمان انتقال این محموله اکیپی از ماموران مجرب با پوشش این محل آنجا را تحت مراقبت و کنترل قرار دادند.
پس از استقرار ماموران یک دستگاه وانت در محل حاضر و 2 ساعت پس از آن یک دستگاه تریلی بونکر دار نیز وارد گاوداری شد.
زمانی که قاچاقچیان قصد تخلیه بار تریلر را داشتند بلافاصله ماموران وارد عمل شده و متهمان را که 3 نفر بودند دستگیرکردند.
با توجه به اینکه خودروی تریلر دارای بونکر گاز بود و مواد مخدر نیز در این مخزن جاسازی شده بودند بلافاصله ماموران آتش نشانی شهرستان ملارد در محل حاضر و پس از 5 ساعت تلاش موفق به کشف 4 هزار و 570 کیلوگرم تریاک از داخل بونکر شدند.
وی افزود: در تحقیقات اولیه از متهمان مشخص شد این افراد با بارگیری مواد مخدر مکشوفه از استان های شرقی قصد انتقال و توزیع آن در استان های غرب کشور را داشتند.
گفتنی است: متهمان این عملیات که در هفته ی گذشته دستگیر شده اند سابقه کیفری در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و تجهیزات ماهواره ای را دارند.
به گفته سرهنگ اصلانی ارزشی مواد مخدر مکشوفه 15 میلیارد تومان بر آورد شده است./ل
برچسب ها: محموله ، مواد مخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار