خوزستان/

وعده‌هايي كه در بانك‌ها مي‌ماند!

يك صنعتگر گفت: در حالي كه سرمايه‌هاي بسياري در كشور وجود دارد اما بسياري از توليدكنندگان به سرمايه در گردش جزيي نياز دارند تا شركت خود را احيا كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛عبدالرحمان مرادي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهاركرد: متاسفانه بانك‌ها در تمام جلسات و در نزد استاندار به ما قول مي‌‌دهند كه مشكلات‌مان را حل خواهند كرد اما وقتي به نزد آن‌ها مي‌رويم انگار كه ما را نديده‌اند و اصلا كوچكترين توجه‌اي به وعده خود نمي‌كنند.

وي با بيان اين‌كه رانت‌خواري در همه جا و به خصوص در بانك‌ها به مراتب وجود دارد، افزود: متاسفانه صحبت‌هايي كه رييس كل بانك مركزي انجام مي‌دهد انعكاس بسيار منفي در جامعه دارد، زيرا كارشناسانه نيست و كشور را از لحاظ افكاري با چالش مواجه مي‌كند.

مديرعامل شركت ايرانيان گستر سيمرغ ادامه‌داد: بانك‌ها بايد تسهيلات خود را در اختيار صنعت‌گر واقعي قرار دهند و نگذارند همين صنعت و سرمايه توليدكنندگان نابود شود. در واقع اگر سرمايه در گردشي در اختيار صنعتگر قرار داده شود، نه‌تنها مشكل توليد ملي برطرف مي‌شود بلكه زمينه اشتغال نيز محيا خواهد شد.

مرادي‌پور يكي از مشكلات كارفرمايان را موضوع بيمه عنوان‌كرد و گفت: سازمان تامين اجتماعي هر طور كه بخواهد كار مي‌كند و ما نمي‌توانيم مشكلات خود را به شكلي با بيمه حل كنيم. متاسفانه بيمه در بخش‌هاي مختلفي همچون صنعت و كشاورزي و حتي قراردادهاي پيمانكاري در حق كارفرمايان اجحاف مي‌كنند./س
برچسب ها: وعده ، بانک ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.