تبریز/

انتقاد نماينده مردم ملكان از دخالت هاي بيجا در بخش تعاون كشور

نماينده مردم ملكان از دخالت هاي بيجا در بخش تعاون كشور انتقاد كرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، شهروز افخمي در جمع مديران دستگاههاي دولتي ملكان افزود:بر اساس قانون 25 درصد اقتصاد كشور بايد در خدمت تعاون مي بود ولي  اينطور نشده است.

وي با بيان اينكه در قانون اساسي تعاون يك اصل است و در اسلام نيز به آن تاكيد شده خطاب به مسئولان گفت: من از شما سئوال مي كنم اگر اين اصل بخوبي اجرا مي شد آيا امروز تحريم هاي دشمن مي توانست اينقدر تاثيرگذار باشد؟

وي از دخالت هاي بيجا در بخش تعاون كشور انتقاد كرد و اظهار داشت با اينكه جمعيت تعاون با جمعيت كشور برابري مي كند ولي بخاطر دخالت هاي بيجا خروجي آن در حد رضايت بخش نيست .

وي به جايگاه تعاون در كشور اشاره كرد و گفت :اگر تعاون در جايگاه خود مي بود امروز تلاطم در اقتصاد نيز نداشتيم.

نماينده ملكان در ادامه از كندي اجراي برخي فرايض ديني در جامعه نيز گلايه كرد و اظهار داشت: در كشور ما ولو اينكه كشور اسلامي است در برخي فروعات از جمله زكات عقب هستيم .

وي افزود: امر زكات بعد از انقلاب توسط نظام مقدس جمهوري اسلامي احيا شده و لي كارهاي انجام يافته طي 33 سال گذشته كافي نيست و بايد با اصلاح برخي روشها اين امر در جامعه بيشتر احيا شود.

افخمي توجه به مسئله اشتغال را خواستار شد و گفت :در امر ايجاد اشتغال نبايد توقف وجود داشته باشدو بايد از پتانسيل هاي خود در اين راه به خوبي استفاده كنيم.

وي ادامه داد: در ديدارهايي كه با مديران توليد منطقه داشته ام فرصت هاي شغلي زيادي وجود دارد كه با سوق دادن امكانات دولتي و همكاري مردم مي توانيم نهايت استفاده را انجام دهيم

وي بر اصلاح فرهنگ برخورد مردم با افزايش قيمت ها تاكيد كرد و اظهار داشت: بر خلاف فرهنگي كه در كشور ما وجود دارد در كشورهاي ديگر به محض گراني مردم دست از خريد بر مي دارند. /ب

 

برچسب ها: انتقاد ، دخالت ، تعاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.