رودهن/

ثبات سیاسی کشور حاصل وحدت و همدلی ارکان نظام است

امام جمعه شهر آبسرد گفت: ثبات سیاسی کشور حاصل وحدت و همدلی ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب است.

حجت الاسلام سید ˈاحمد میرشریفیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در 33 سال انقلاب اسلامی ایران با وجود دولت های مختلف با سلایق سیاسی و جناحی متعدد، با درایت و رهبری مدبرانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب ثبات سیاسی کشور همچنان پابرجاست و این امر نشات گرفته از همدلی و وحدت جاری و ساری در این جامعه اسلامی است.

حجت الاسلام میرشریفی، با اشاره به رهنمودهای سفر مقام معظم رهبری، سیاست کاری مدبرانه و بخردانه ایشان در 23سال زعامت بر مردم ایران اسلامی، دستاورهای سفرهای استانی معظم له را بسیار ارزنده دانست.

وی با بیان برخی فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سفر اخیرشان به خراسان شمالی، اظهارداشت: کشور ایران به برکت برنامه های منسجم ومدبرانه حاکمیت اسلام به سمت و سوی قله پیشرفت است.

امام جمعه آبسرد، افزود: به رغم کشورهای غربی و توجه صرف آنها به پیشرفت های مادی، نظام مقدس جمهوری اسلامی هماره خواهان پیشرفت توامان مادی و معنوی بوده است و اینک قادر به دستیابی به تعالی در عرصه های علمی، اخلاقی، رفاه عمومی، اقتصادی، عزت و اعتبار بین المللی، استقلال سیاسی و تقرب به خداوند است و برای کسب هر چه بهتر این عرصه ها همچنان تلاش می کند.

حجت الاسلام میرشریفی، خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این پیشرفت نیازمند، وظیفه شناسی، هوشیاری، موقعیت سنجی، آماده بکار بودن، ارتقای تولید ملی، تقویت روحیه نشاط و امید و وحدت و همدلی است.

وی با اشاره به وظیفه شناسی مجلس، دولت و قوه قضاییه براساس قوانین مدون وکاملا مشخص تصریح کرد: این وظیفه شناسی مستلزم همدلی، همراهی و همزبانی است.

امام جمعه آبسرد، در خصوص هوشیاری و موقعیت سنجی مد نظر مقام معظم رهبری اذعان داشت: اقدام هوشمندانه بازاری های تهران نسبت به اختشاشات اخیر که طی اعلامیه ای برائت خود را نسبت به اختشاشات اعلام کردند اگر در فتنه سال 88 نیز اتفاق می افتاد بسیار مثمرثمر و کارساز بود.

وی آماده بکاربودن و تولید ملی را بنا به فرمایشات معظم له موجب گرهگشایی از مشکلاتی اعم از گرانی، اشتغال و تقویت روحیه مردم وتقویت روحیه استغنایی مردم دانست و گفت: فراهم کردن بستر نشاط و امید خصوصا در جوانان با نشاط،، تحصیلکرده و شجاع کشور به عنوان ثروت های زیربنایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ضروری است.

وی افزایش قیمت، بیکاری، تلاش برای ایجاد درگیری های قومی در کشور از سوی استکبارگران و تحریم ها را از جمله مشکلات کشور عنوان و تصریح کرد: تفرقه افکنی قومی در این کشور یکی از ترفندهای کاملا شناخته شده استکبارگران است که هماره با هوشیاری ملت همیشه در صحنه برملا و خنثی شده است.

امام جمعه شهر آبسرد، در مورد تحریم ها و تهدیدهای استکبارگران که سابقه دیرینه دارد و از بدو پیروزی انقلاب آغاز شده و همچنان ادامه دارد، گفت: مردم این دیار اسلامی با تبعیت از رهبر فرزانه این تهدید ها را با عزت و اقتدار به فرصت تبدیل خواهند کرد.

حجت الاسلام میرشریفی علت عصبانیت دشمن و استکبارگران را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تسلیم نشدن ملت در مقابل آنان عنوان و خاطرنشان کرد: تسلیم نشدن مسلمانان در مقابل ظلم و جور و ایستادگی تا پای جان آموزه های قرآن، اسلام و پیامبر است و هیچگاه استکبارگران نمی توانند با توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) خدشه ای به آن واردکنند.

وی همراهی کشورهای دیگر را با آمریکا برگرفته از حماقت آنان دانست و گفت: این حرکت و اقدام غیرعاقلانه و همراهی با ظالمان قطعا آنان را نزد ملت ایران منفور خواهد کرد./س

برچسب ها: ثبات سیاسی ، وحدت ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.