رحيمي در جمع خبرنگاران:

با "جمشيد بسم‌الله" اخلالگر بازار ارز برخورد شد

معاون اول رئيس جمهور گفت: به اندازه كافي ارز و كالا در كشور وجود دارد و نيازي به وارد شدن به بحث كوپني شدن كالاها نيست و دولت در اين مورد به خوبي عمل كرده و خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران محمدرضا رحيمي در مراسم ختم آيت‌الله انواري در جمع خبرنگاران با اشاره به نحوه برخورد با عوامل نابساماني‌هاي ارزي اخير در كشور اظهار داشت: طبق آخرين آمار موجود، با 20 نفر از عوامل اخلال‌گر بازار ارز از جمله "جمشيد بسم‌الله" كه از سران اخلالگر بوده، برخورد قانوني شده است.

وي با بيان اينکه به اندازه كافي ارز و كالاي اساسي در كشور وجود دارد، افزود: همچنين بيش از 20 ميليارد تومان براي تامين ارز و نيازهاي اساسي كشور كنار گذاشته شده است.

معاون اول رئيس جمهور در مورد برگزاري انتخابات توسط كميته‌اي مشترك بين نمايندگان سه قوه گفت: طبق قانون اساسي برگزاري انتخابات به قوه مجريه سپرده شده است و اما اينكه انتخابات از سوي كميته مشتركي انجام شود غيرممكن نيست، اما اين چنين روشي براي برگزاري انتخابات آتي رياست جمهوري در ايران امكان‌پذير نخواهد بود.

رحيمي در مورد استيضاح وزيران دولت در طول چند ماه اخير اظهار داشت: استيضاح حق نمايندگان مجلس است اما در شرايط كنوني با توجه به نزديكي پايان دولت دهم اگر اين استيضاح‌ها در مجلس به راي گذاشته شود و راي بياورد، شرايط خوبي براي ادامه فعاليت‌هاي آن وزارتخانه وجود نخواهد داشت و اين امر براي كشور، مفيد نيست.

وي در خصوص طرح سوال از رئيس جمهور خاطرنشان كرد: رئيس‌جمهور آمادگي كامل براي پاسخ به سوالات نمايندگان را دارد اما در شرايط كنوني بايد همه مسئولان به فكر مشكلات موجود در كشور باشند تا بتوانيم با همفكري يكديگر تحريم‌هاي موجود را دور زده و گامي موثر و مثبت در روند رو به جلوي اقتصادي كشور برداريم.

رحيمي در خصوص سفر هيئت دولت به خراسان شمالي تصريح كرد: در اين جلسه كه در محضر مقام معظم رهبري انجام شد، تمام مصوبات سفرهاي اخير هيئت دولت بررسي شد. همچنين با ارائه نظر همه وزرا در خصوص پيشرفت خراسان شمالي، در اين زمينه بحث و تبادل نظر شد.

معاون اول رئيس جمهور با بيان اينكه قبل از سفرهاي  هيئت دولت، هزينه و بودجه عمراني خراسان شمالي 90 ميليارد تومان بود، اظهار داشت:‌ در طول سفرهاي اخير، بودجه عمراني خراسان شمالي به 5 هزار ميليارد تومان تبديل و تاكنون يك هزار پروژه عمراني و 1500 مورد تسهيلات به مردم خراسان شمالي واگذار شده است.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: رحیمی ، انواری ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار