با حضور رییس کمیته ملی المپیک؛

مدال آوران المپیک و پارا المپیک، سهامدار بانک پاسارگاد شدند

مدال آوران المپیک و پارا المپیک در مراسمی با حضور رییس کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون ها و مدیران ارشد بانک پاسارگاد، به جرگه سهامداران این بانک پیوستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک در این مراسم با قدردانی از ابتکار عمل بانک پاسارگاد در تجلیل از قهرمانان المپیک و پارا المپیک، گفت: این بانک در کنار کارهای اقتصادی، یکی از اولویت های خود را حمایت از ورزش کشور قرار داده است.

ناطق نوری رییس فدراسیون بوکس هم در سخنانی با بیان این نکته که نام پاسارگاد، افتخارآفرین است، گفت: اقدام بانک پاسارگاد در تجلیل از قهرمانان ورزشی و سهامدار کردن آنان، برای نخستین بار است که در نظام بانکی کشور رخ می دهد که امیدواریم بقیه بانک ها نیز از این اقدام، الگو بگیرند.

به گفته وی، این اقدام بانک پاسارگاد باعث می شود که قهرمانان بدانند که اقتصاددانان مملکت، قدر آنان را می دانند.

مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد هم با بیان این نکته که افتخاری که قهرمانان کشور در المپیک و پارا المپیک رقم زدند جای شگرگزاری دارد، خطاب به آنان گفت: شما در قلب تک تک ایرانیان جای دارید و نام شما در تاریخ پرافتخار ایران، جاودانه خواهد ماند.

وی با تاکید بر این نکته که فرزندان پاسارگادی هم آرزو دارند تا روزی نام ایران بر بال های پاسارگاد در دنیا بدرخشد، تصریح کرد: من به نام پاسارگاد افتخار می کنم چون علاوه بر سبقه معنوی و تاریخی، بانک پاسارگاد هم در صحنه اقتصادی ملی و بین المللی، افتخارات زیادی را رقم زده است.

قاسمی با اشاره به عمر 7 ساله بانک پاسارگاد، اظهار داشت: موسسه بنکر هر ساله از میان 14 هزار بانک دنیا، یکهزار بانک برتر را رتبه بندی می کند که بانک پاسارگاد در سال ششم فعالیت در میان 25 بانک پیشرو دنیا در رتبه 9 را به خود اختصاص داده و به عبارت دیگر جزو 10 بانک پیشرو جهان  قرار گرفته و نام خود را به عنوان اولین بانک خاورمیانه به لحاظ پیشرو بودن مطرح کرده است.

وی با بیان این نکته که خدمت بانک پاسارگاد به اقتصاد ملی در تاریخ اقتصاد ما خواهد درخشید، ادامه داد: این بانک در توسعه زیربناهای تولید و حمایت از این بخش، جزو اولین نام های اقتصاد ملی است.

مدیرعامل بانک پاسارگاد به برخی از مسوولیت اجتماعی این بانک اشاره کرد و گفت: پاسارگاد تاکنون بعضی از تیم های ورزشی را مورد حمایت قرار داده است که از جمله آنها می توان به حمایت از تیم ملی کوهنوردی در دو صعود به سخت ترین قله های هیمالیا، حمایت از تیم ملی فوتسال پس از کسب عنوان سومی در جهان، حمایت از تیم ملی فوتبال جوانان و بورسیه کردن نفرات اول تا سوم تمامی رشته های کنکور سراسری برای چهارمین سال متوالی همچنین آزادی یکهزار و 400 زندانی جرایم مالی اشاره کرد.

وی از عقد پیوند سهامداری با ورزشکاران خبر داد و اضافه کرد: قهرمانان، سرمربیان و مربیان آنان از این پس سهامدار بانک پاسارگاد می شوند.

قاسمی خاطرنشان کرد: گرچه این هدیه، در مقابل بزرگی های ورزشکاران، هدیه ارزشمندی نیست اما قدمی از سوی بانک پاسارگاد است که امیدواریم در آینده در ابعاد وسیع تری ادامه پیدا کند.

بر اساس این گزارش، در مراسم قدردانی از مدال آوران المپیک و پارا المپیک، علاوه بر اهدای لوح و تندیس بانک پاسارگاد، دارندگان مدال طلا 100 هزار سهم، دارندگان مدال نقره 60 هزار سهم و دارندگان مدال برنز 40 هزار سهم این بانک را دریافت کردند.

در عین حال به سرمربیان تیم های کشتی فرنگی المپیک و وزنه برداری پارا المپیک که بیشترین مدال طلا را به دست آورده بودند 150 هزار سهم بانک پاسارگاد و به بقیه سرمربیان رشته های مدال آور، 100 هزار سهم و به مربیان، 80 هزار سهم این بانک اهدا شد.

پرچمدار تیم ایران در المپیک نیز 100 هزار سهم و اعضای تیم والیبال نشسته هرکدام 50 هزار سهم بانک پاسارگاد را دریافت کرد.

اعضای تیم فوتبال 7 نفره ایران نیز که در رقابت های پاراالمپیک خوش درخشیدند، سهامدار بانک پاسارگاد شدند.

مدیرعامل بانک پاسارگاد در پایان مراسم از حسین رضازاده قهرمان پیشین رشته وزنه برداری و رییس فدراسیون وزنه برداری کشور نیز تجلیل کرد./س
برچسب ها: سهامدار ، بانک ، پاسارگاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار