مازندران /

اعلام 2 شماره حساب برای کمک به سیل‌زدگان بهشهر

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از اعلام دو شماره حساب برای واریز کمک‌های نقدی مردم مازندران به سیل‌زدگان بهشهری خبر داد.

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران هادی ابراهیمی گفت: شماره حساب‌های 118 بانک صادرات و 1033 بانک ملی در سراسر استان مازندران آماده دریافت کمک‌های نقدی هم استانی‌های عزیز برای کمک به مردم آسیب‌دیده در سیل بهشهر است.

وی عمق و وسعت حادثه سیل در بهشهر را وسیع ارزیابی کرد و گفت: شرایطی که فرماندار بهشهر با آن مواجه است، شرایط ویژه‌ای است.

معاون سیاسی استاندار مازندران گریزی هم به بخشی از مصوبات ستاد بحران استانداری مازندران زد و گفت: در این جلسه مبلغ 10 میلیارد ریال علی‌الحساب برای انجام عملیات آبخیزداری منطقه سیل‌زده بهشهر در اختیار منابع طبیعی استان قرار گرفت و مبلغ 5 میلیارد ریال برای بهسازی راه‌های سیل‌زده شهرستان نکا (دهستان استخر پشت) اختصاص یافت.

وی افزود: 5 میلیارد ریال برای ساماندهی رودخانه‌های سیل‌گیر شهرستان بهشهر در اختیار آب منطقه‌ای، یک میلیارد و 500 میلیون ریال هم برای انجام موارد ضروری از جمله اجاره مسکن سیل‌زدگان در اختیار فرمانداری بهشهر و 400 میلیون ریال هم در اختیار فرماندار ساری به منظور بازگشایی و بهسازی منطقه سیل‌زده این شهرستان قرار گرفت.

ابراهیمی در پایان گفت: ظرفیت‌های خوب مردمی در استان مازندران وجود دارد و از طرفی مجامع امور صنفی استان هم با عزم همیشگی خود می‌توانند سهم بزرگی در کمک به آسیب‌دیدگان سیل بهشهر داشته باشند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.