شهرکرد /

پیكر 26 جان باخته سانحه اتوبوس دانش آموزان بروجن در خاك آرام گرفت

پیكر 26 دانش آموز و فرهنگی بروجنی كه بر اثر سانحه رانندگی شامگاه گذشته، جان خود را از دست دادند، ظهر امروز (شنبه) پس از تشییع، با حضور مسئولان كشوری، استانی، شهرستانی و جمع كثیری از مردم شهرستان بروجن، در قطعه ایثارگران بهشت فاطمه (س) شهر بروجن به خاك سپرده شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

مراسم تدفین این جان باختگان، پس از تشییع از میدان شهید ناغانی بروجن به سمت گلزار شهدای این شهر، و بعد از برگزاری نماز میت انجام شد.

در مراسم تدفین این جان باختگان، نماینده وزیر آموزش و پرورش، سردار فضلی؛ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مسئول كاروان های راهیان نور، مسئولان استان، شهرستان، ‌نمایندگان مجلس،‌ خانواده های جان باختگان و آحاد مردم حضور داشتند.

  450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه رانندگی شد و به ته دره ای سقوط کرد که در این سانحه دلخراش، 26 دانش آموز کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۶:۴۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۱
روحشان شاد و یادشان گرامی باد.