زنجان/

بهره‎برداری ازطرح بهسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان – قزوین

طرح بهسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان– قزوین به طول 90 کیلومتر صبح امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‎برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در مراسم بهره‌برداری از طرح بهسازی و روکش آسفالت آزادراه زنجان – قزوین با بیان اینکه در حال حاضر کشور به یک کارگاه راه‌سازی تبدیل شده است، گفت: هم‌اکنون بیش از 112 هزار کیلومتر انواع راهها در دست احداث است که 100 هزار کیلومتر راه روستایی نیز زیر ساخت رفته است.

نیکزاد با بیان اینکه هدف‌گذاری دولت درخصوص راههای روستایی، آسفالت همه روستاهای بالای 50 خانوار است،افزود:امیدواریم این مهم تا پایان دولت دهم محقق شود.

وی با تأکید براینکه هرجا مسئولان با عزم و اراده راسخ پای کار آمده‌اند شاهد پیشرفت کارها بودهایم، تصریح کرد: در این راستا استان زنجان اقدامات قابل قبولی را در حوزه راه و شهرسازی انجام داده و در حوزه مسکن نیز جزو استان‌های برتر به شمار می‌رود.

مقام عالی وزارت راه و شهرسازی از وجود راه به‌عنوان محور اصلی توسعه یاد کرد و ادامه داد: این وزارت‌خانه از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه راه حمایت می‌کند چرا که معتقدیم اهتمام به این حوزه می‌تواند موجبات توسعه همه جانبه مناطق را به دنبال داشته باشد./س

برچسب ها: بهره ، برداری ، آزادراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.