یاسوج /

مردم کهگیلویه وبویر احمد تا عقب نشینی کامل هتاکان به اعتراضات خود ادامه خواهند داد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ساخت فیلم موهن ضد پیامر اعظم (ص)و تحرکات ضد اسلامی آمریکا و اسرائیل نشانه ضعف و اضمحلال استکبار جهانی است.

حسین صابری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج گفت: مردم وفادار، مومن و انقلابی این استان با شرکت پرشور و گسترده خود در راهپیمایی فردا 29مهر91 پاسخ کوبنده ای به هتاکان و سازندگان فیلم موهن بر ضد ساحت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد (ص) خواهند داد.
وی  افزود: هتاکی و اهانت به مقدسات به ویژه ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص)از سوی آمریکا و اسرائیل جنایتی بزرگ و نابخشودنی است.
وی بیان کرد: مردم خداجوی استان کهگیلویه وبویراحمد نیزهمچون مردم بیدار و بصیرایران اسلامی تا عقب نشینی کامل هتاکان به اعتراضات خود ادامه خواهند داد.
وی اعتراضات و تظاهرات میلیونی مردم مسلمانان ایران اسلامی و سایر ملل مسلمان و آزادیخواه جهان را ناشی از عمق دینداری ، مهرورزی و توجه به اسلام وپیامبر(ص) و بدبینی ونفرت روزافزون نسبت به آمریکا و اسرائیل دانست.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروزه دشمن و استکبار جهانی با موج بیداری اسلامی و شدیدتر شدن اعتراضات مردم مظلوم و آزادیخواه جهان به هراس افتاده اند و با چنین ترفند ها و توطئه هایی سعی در کمرنگ جلوه دادن این حرکت های خودجوش مردمی است./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.