تبدیل نقاط بی دفاع شهری منطقه 4 به فضاهای سبز

رئیس اداره زیبا سازی منطقه 4 از تبدیل نقاط بی دفاع شهری منطقه به فضاهای سبز خبر داد و گفت: با توجه به شرایط ویژه و بکر بودن پارک لویزان ، چندین برکه و آبشار بسیار زیبا در باغ پرندگان احداث شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ذبیح اله حسینی  ضمن بیان این مطلب افزود: در سال جاری 627 متر مربع آبنما، برکه و استخر بوستان ها بهسازی و مناسب سازی شده است.

رئیس اداره زیبا سازی منطقه 4 با بیان این که تعدادی از نقاط بی دفاع شهری، مکانی برای بعضی از شغل های کاذب و یا تجمع افراد ولگرد و معتاد است و در صدد تبدیل این فضاها به بوستان، آبنما و فضای سبز هستیم ادامه داد: یکی از این فضاها زیر پل گلزار بود که در گذشته به علت خلوتی و دنج بودن موقعیت بسیار مناسبی برای تجمع صافکارها،  نقاش ها و وانت بار های دوره گرد و ایجاد سد معبر بود که در این راستا یکی از زیبا ترین آبنماهای منطقه به همراه فضای بصری مناسب و زیبا در محل احداث شد.

حسینی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ، 6 آبنما در فلکه سوم تهرانپارس، میدان الغدیر، خیابان هنگام، بوستان کودک، زیر پل شهید بهرامی و بوستان آلاله به همراه پل گلزار در فضایی به مساحت 95 متر مربع احداث شده است .

در ادامه حمید ناصحی معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 4 اظهار داشت: جشنواره بهترین ها برای غنچه های شهر، با همکاری امور بانوان  منطقه در بوستان صدف برگزار شد و معاونت امور شهری اقدام به برپایی غرفه خدمات آموزشی شهری نظیر فرهنگی،  هنری، آموزشی، کار دستی های کودکان، بروشور و نقاشی به کودکان زیر 4 سال کرد .

ناصحی خاطر نشان کرد: در این غرفه 20 هزار بروشور و کتاب آموزشی در قالب کاشت گل و گیاه ، مسائل مربوط به زیبا سازی شهری، بازیافت مواد و ... به زبان کودکانه توزیع شد  و این غرفه ها مورد استقبال بی نظیر شهروندان قرار گرفت./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار